W Monachium odbyły się pierwsze w Europie targi kariery specjalnie dla homoseksualistów "Milk 2010".
Impreza pomyślana była jako platforma dla sieci społecznościowych. Równolegle do wykładów na tematy jak: Czy jesteśmy inni? - Homoseksualiści na stanowiskach kierowniczych lub Outing w firmie - przekleństwo czy zbawienie? prezentowany miał być indeks firm, które opowiadają się za równouprawnieniem.
W targach Milk 2010 udział wzięło osiem przedsiębiorstw, w tym Google, SAP, Cisco i Ford, Volkswagen Financial Services oraz IBM. - Jeżeli chcemy zdobyć najlepszych pracowników dla naszego przedsiębiorstwa, nie możemy sobie pozwolić na wykluczanie kogokolwiek, wyjaśnia swoje zaangażowanie Uta Menges z IBM Deutschland. Ponadto różnorodność w przedsiębiorstwie jest nader pożądana. W końcu wzmaga to kreatywność. Inne przedsiębiorstwa argumentują podobnie, nie przemilczając także faktu, że ich zaangażowanie działa pozytywnie na wizerunek firmy.
więcej przeczytasz w: money.pl