
4. Retail Jedi - 84,56 proc. badanych nie rozumie, co to znaczy.
Wśród młodych ludzi (do 23 roku życia) znaczenia tej nazwy nie zna aż 79 proc. badanych, a wśród osób powyżej 55 roku życia - 90 proc.
W grupie badanych, dzielonych ze względu na zarobki, 89 proc. zarabiających poniżej 2500 brutto miesięcznie i 77 proc. zarabiających najwięcej (ponad 4500 złotych brutto miesięcznie) nie wie, czym jest stanowisko retail jedi.

5. New Media Guru - 68,53 proc. badanych nie rozumie co to znaczy.
New Media Guru to dość rozpoznawalne stanowisko. Jego funkcji nie rozumie tylko 50 proc. osób w wieku poniżej 23 lat i 82 proc. badanych po 55. roku życia.

6. Initiative Officer - 73,89 proc. badanych nie rozumie co to znaczy.
Wśród młodych ludzi (do 23 roku życia) znaczenia tej nazwy nie zna aż 62 proc. badanych, a wśród osób powyżej 55 roku życia — 83 proc.

7. Social Media Trailblazer - 75,04 proc. badanych nie rozumie, co to znaczy.
Wśród młodych ludzi (do 23 roku życia) znaczenia tej nazwy nie rozumie aż 60 proc. badanych, a wśród osób powyżej 55 roku życia — 86 proc.