W tym roku reklamy wylądują w Łodzi, Poznaniu, Olsztynie, Bydgoszczy oraz na trasie Gdańsk - Gdynia. Przyczepki z grafikami o wymiarach 2 na 5 metrów będą poruszać się w określonych miejscach np. w centrach miast.
Biuro Toruńskiego Centrum Miasta uważa, że to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych turystów, którzy zechcą skorzystać z oferty "Toruń za pół ceny". Wydarzenie jest elementem promocyjnym miasta, mającym na celu przedłużenie sezonu turystycznego w mieście, zintegrowanie społeczności lokalnej oraz prezentację towarów i usług poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy weekendowe dni.
Czytaj także: "Toruń za pół ceny". Obniżka przyciągnęła do nas turystów
- Trzeba przyznać, że to właściwie najtańszy sposób na rozreklamowanie naszej oferty - mówi Andrzej Szmak, szef TCM. - Taka akcja kosztuje nas ok. 5 tys. zł. Poza tym trafiamy w duże skupiska ludzi, gdzie jest większa szansa na to, że ludzie zauważą naszą reklamę. Korzystaliśmy z tej formy promocji w poprzednich latach i uważamy, że jest skuteczna.
W tym roku przyczepki wyruszą w Polskę 11 kwietnia, gdyż akcję "Toruń za pół ceny" zaplanowano na weekend pod koniec tego miesiąca. Oprócz "wędrujących" przyczepek o imprezie dowiemy się także z Radia Plus, które jest partnerem wydarzenia.
Obecnie akcja odbywa się dwa razy w roku na początek i na koniec sezonu turystycznego. Ostatni weekend z promocyjnymi cenami odniósł duży sukces. Z oferty przedsiębiorców i instytucji zlokalizowanych w całym mieście skorzystało ok. 33 tys. osób.
Najlepsze artykuły za jednym kliknięciem. Zarejestruj się w systemie PIANO już dziś!
Czytaj e-wydanie »