Jedna osoba zginęła, a druga została ranna w wyniku wypadku, do którego doszło na świeckiej obwodnicy. Kierowca citroena zginął na miejscu, a kierujący fiatem został ranny.
Dziś o godz. 8.40 na obwodnicy Świecia doszło do tragicznego wypadku. Z niewiadomych przyczyn 26-letni przedstawiciel handlowy, jadący fiatem doplo, zjechał na przeciwległy pas ruchu. Doszło do czołowego zderzenia z prawidłowo jadącym citoenem C5.
58-letni kierowca citroena, pochodzący z powiatu elbląskiego, zginął na miejscu. Sprawca wypadku ze złamaną noga trafił do świeckiego szpitala. Drogę udało się odblokować dopiero o godz. 12.30. W tym czasie ruch odbywał się przez miasto. Na niektórych drogach dojazdowych tworzyły się ogromne korki, w których, chcący wjechać do Świecia, musieli spędzić nawet 25 minut.
ludzie przyczyna wypadku nie była prędkość tylko to ze kierowca forda zjechał na przeiwległy pas i dlatego czołowo udeżył w citronena co wy czytrac nie umiecie?
k
kierowca ciężarówki
wszyscy osądzają tego chłopaka 26 latka a nie znają całej prawdy o zdażeniu.
proszę zobaczyć co napisali drogowcy dopiero po wypadku ---"KOLEINY NA ODLEGŁOŚCI 2,5 KM " zaczynajace sie od kilometra 135.0
i teraz osądzajcie dlaczego takiego znaku nie było wcześniej.Jeżdżę dużo i dużo widze w polsce ale drogi to mamy kiepskiego wydania.
Czy koleina nie była przyczyną tej tragedi?Na koleinie zażuci niewiadomo kiedy i juz jest tragedia.
Czytałem wszystkie komentarze i stwierdzam że niepotrzebnie oczerniacie tego kierowcę z Fiata Doblo .Takim gównem szybko nie pojedziecie bo napewno był z dużym przebiegiem a jeszcze był załadowany bo miał 600 kg na pace.Przyczyny należy szukać gdzie indziej a nie w tym chłopaku.
Droga i stan techniczny tegoż samochodu napewno mają dużo do życzenia.
A może coś pękło w tym Fiacie.Widać to po ułożeniu kół ja leży na plecach.lewe przednie koło jest pokrzywione czyli albo coś mu pękło albo był wystrzał opony.wystarczy że mu pękł jakikolwiek zespół jezdny i jest tragedia.
Koledzy nie przesądzajmy o winie bo jej nie znamy.
Dochodzenie wszystko wyjaśni .Ocenią to biegli.Aby tylko znależli się biegli bezstronni i zetelnie ocenili całość sprawy a nie tylko wybiórczo.
~gość~
Przykro patrzeć na te bezsensowne nic nie wnoszące wypowiedzi... Dla mnie każdy jest ofiarą takiego wypadku czy jest sprawcą czy nie to nie ma znaczenia w tym momencie... Wszyscy ucierpieli i sądze, że rodziny po obu stronach mocno ublolewają i rozpaczają nad tym co się stało... Żadne oczernianie i publiczne pseudo lincze nie zastąpią zmarłego ani nie ukoją bólu po wielkiej stracie jedynie to pogorszą.
Poza tym przyczyn może być wiele... zwierze na drodze... przebita opona... wada samochodu... zła nawierzchnia... co kolwiek... a czołowe zderzenie przy prędkości 90km/h na 90km/h daje uderzenie z siłą 180 km na godzine co z każdego samochodu zrobi masakre... słyszałem o wypadkach, że ludzie giną jadąć 50/h bo z na przeciwka ktoś również jechał 50km/h co daje 100 km/h.
Apeluje o spokój i rozwagę z szacunku dla zmarłego i jego rodziny... i wszystkich tych co cierpią na skutek tego wydarzenia!!!
J
Ja
nie w tym kontekscie pisane jest to zeby robic morderce ale szlag mnie trafia jak tu ludzie probuja pisac ze kierowaca citroena jachal za szybko i byc moze to bylo przyczna wypadku co jest bzdura! bo przyczyna jest znana. mi tylko o to chodzi ze wielka tragedia sie stala i przykro jest mi patrzec jak ludzie oczerniaja zmarlego...
a
asik
W dniu 05.10.2009 o 13:29, Gość napisał:
rozumiem ze pisza tu zanjomi sprawcy ale nie wszytko da sie wytlumaczyc i niepotrzebnie go bronicie bo to bardzo nie ladnie w stosunku do rodziny i bliskich zmarlego
Rownie dobrze mozna powiedziec ze nie ładnie zachowuja sie ludzie, ktorzy bez dowodow tylko oparci o opinie jakiegos "reportera" stawiaja wyrok i osadzaja czlowieka!!!
a
asik
W dniu 05.10.2009 o 13:25, Ja napisał:
no oczywiście, że nie wiadomo z jaką prędkością jechał citroen ale " z niewiadomych przyczyn 26-letni przedstawiciel handlowy, jadący fiatem doplo, ZJECHAŁ NA PRZECIWLEGŁY PAS RUCHU Doszło do czołowego zderzenia z PRAWIDŁOWO JADĄCYM citoenem C5. SPRAWCA WYPADKU ze złamaną noga trafił do świeckiego szpitala" przyczyna wypadku jest znana!!!! a do policji teraz należy określić z jakie powidu zjechał na pas i zabił człowika. Wogóle dziwie się ze nie macie za grosz szacunku dla zmarłego. piszą wyrażnie że jachał prawidłowo a sprawcą wypadku był kierowca fiata a wy oczerniacie zmarłego ze za szybko jechał i brobiecie sprawce wypadku. jak można bronić człowieka który odebrał drugiemu życie? nie znam go i nie musze znac zeby wiedziec ze był sprawca wypadku w którym zginał drugi NIEWINNY człowiek. Nprawde dziwi mnie fakt jak można doszukiwac sie winy w zmarłym który jachał prawidło jak można????
Myslisz ze chcial zabic....niestety stalo sie i juz nic nie mozna zrobic...przykro mi z powodu smierci tego czlowieka:( a kierowca doblo i tak musi zyc ze swiadomoscia iz przyczynil sie do smierci.......Nie robcie z niego mordercy!!!
o
obserwator
Rozpoczalem swoistym komentarzem o sytuacji na drogach, a przede wszystkim jazde przedstawicieli handlowych i tu z tego miejsca nie chce nikogo obrazic ani robic winnym, ale stwierdzilem fakty. Mysle ze ten konkretny przypadek rozwiaze policja ku zadowoleniu wszystkich.
G
Gość
rozumiem ze pisza tu zanjomi sprawcy ale nie wszytko da sie wytlumaczyc i niepotrzebnie go bronicie bo to bardzo nie ladnie w stosunku do rodziny i bliskich zmarlego
J
Ja
no oczywiście, że nie wiadomo z jaką prędkością jechał citroen ale " z niewiadomych przyczyn 26-letni przedstawiciel handlowy, jadący fiatem doplo, ZJECHAŁ NA PRZECIWLEGŁY PAS RUCHU Doszło do czołowego zderzenia z PRAWIDŁOWO JADĄCYM citoenem C5. SPRAWCA WYPADKU ze złamaną noga trafił do świeckiego szpitala" przyczyna wypadku jest znana!!!! a do policji teraz należy określić z jakie powidu zjechał na pas i zabił człowika. Wogóle dziwie się ze nie macie za grosz szacunku dla zmarłego. piszą wyrażnie że jachał prawidłowo a sprawcą wypadku był kierowca fiata a wy oczerniacie zmarłego ze za szybko jechał i brobiecie sprawce wypadku. jak można bronić człowieka który odebrał drugiemu życie? nie znam go i nie musze znac zeby wiedziec ze był sprawca wypadku w którym zginał drugi NIEWINNY człowiek. Nprawde dziwi mnie fakt jak można doszukiwac sie winy w zmarłym który jachał prawidło jak można????
G
Gość
W dniu 03.10.2009 o 18:13, Ja napisał:
widze że tu debata trwa nad tym czy był przedstawicielem handlowym czy nie ale tu nie o to chodzi sądzę że nie po to został napisany ten artykuł. Zgniał niewinny człowiek przez gówniarza, który jeżdzić nie potrafi.... to jest przykre że giną dobrzy ludzie, których jest tak mało na tym świecie a ci, którzy zamiast mózgu mają wądę wychodzą cało z opresji i narażają innych
widać że do niektórych nic nie dociera.... nie byłeś/byłaś tam i nie wiesz z jakich przyczyn doszło do wypadku, nikt z nas tego nie wie- a zeby to wyjaśnić- to rola policji i prokuratury.. więc nie pisz ze "gówniarz nie umie jeździć" nie znasz człowieka więc nie osądzaj...
zgadzam się z tym kto napisał- ze nie wiadomo z jaką prędkością jechał ten drugi samochód.. w końcu przy zderzeniu prędkości się kumulują...
APELUJE DO WSZYSTKICH KTÓRZY MAJĄ ZAMIAR COŚ TU NAPISAĆ- NAJPIERW POMYŚL, POTEM NAPISZ!!
__________________________
co niektórych bzdur nie da sie czytać :/
a
asik
W dniu 01.10.2009 o 20:57, M napisał:
No prosze jaki obrońca sie znalazł. Jasne, jakby jechał 90 człowiek z citroena by zył a samochody nie wyglądałby tak jak wyglądają. Fiat nie leżałby do góry kołami. Jedziesz zgodnie z przepisami a tu nie wiadomo kiedy jakiś gnój cie zabije. Zginął nie to co powinien.
Fakt Doblo zjechalo na lewy pas ale moglo byc piecset innych przyczyn tego ze zjechal....A skad wiesz ile jechal ten z Citroena????? A moze sam popieprzal ile fabryka dala...ale to juz ustala odpowiednie sluzby:/
a
asik
W dniu 01.10.2009 o 11:48, ~Stefan~ napisał:
deb***izm nie wiadomo z jakiej przyczyny.Brawura kierowcy,dlatego znalazł sdię na drugiej stronie.Takie hieny powinny zginąć a nie być leczeni za nasze pieniadze.
Ciekawe czy jakbys ty byl w takiej sytuacji to tez bys tak napisal!!!! Kazdy ma prawo byc leczony.....a tak w ogole to nie za twoje pieniadze tylko za swoje jest leczony placi skaldki tak samo jak wszyscy!!!!! tak wiec czlowieku zastanow sie co piszesz bo rownie dobrze to mogles byc ty.
J
Ja
widze że tu debata trwa nad tym czy był przedstawicielem handlowym czy nie ale tu nie o to chodzi sądzę że nie po to został napisany ten artykuł. Zgniał niewinny człowiek przez gówniarza, który jeżdzić nie potrafi.... to jest przykre że giną dobrzy ludzie, których jest tak mało na tym świecie a ci, którzy zamiast mózgu mają wądę wychodzą cało z opresji i narażają innych
G
Gość
Na drogach jest bardzo niebezpiecznie. Z każdym tragicznym wypadkiem przychodzi smutek i refleksja. Nie znamy szczegółów tego zdarzenia i chyba niektórzy zbyt szybko stawiają wyroki. Tym niech zajmą się odpowiednie służby.
zgadzam się, nie ma co wyciągać wniosków.. nic tak naprawde do końca nie wiadomo.. z czasem po ustaleniach policji sprawa się wyjaśni...
(dla rodziny ofiary wypadku wielka przykrość, i nic tego nie zmieni... dla uczestnika wypadku szczęście w ogrooomnym nieszczęściu)
Nie wydajmy pochopnych osądów..
~gość~
Na drogach jest bardzo niebezpiecznie. Z każdym tragicznym wypadkiem przychodzi smutek i refleksja. Nie znamy szczegółów tego zdarzenia i chyba niektórzy zbyt szybko stawiają wyroki. Tym niech zajmą się odpowiednie służby.
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl