5 z 30

Cieszę się, ze to właśnie po Bydgoszczy będą jeździły Swingi. Design pojazdu łączy w sobie nowoczesność z klasycznymi wzorcami. Tramwaj jest w 100-procentach niskopodłogowy, przyjazny dla osób starszych i niepełnosprawnych. Komfort we wnętrzu zapewnia m.in. klimatyzacja. Każdy pojazd wyposażony jest w nowoczesny system informacji pasażerskiej oraz automat do sprzedaży biletów i system liczenia pasażerów – mówi prezes firmy PESA, Tomasz Zaboklicki.
6 z 30
![Tramwaj do Fordonu zaprezentowany na Wyścigowej [zdjęcia]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/e6/21/560e46c8b2194_o_xlarge.jpg)
7 z 30

Budowa linii tramwajowej do Fordonu wraz z zakupem taboru kosztuje ponad 437 mln zł. Z tego 351 mln to tak zwane koszty kwalifikowane.
8 z 30

Dotychczas poziom dofinansowania dla realizowanego projektu wynosił 59 procent (207 mln zł).