9 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

10 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

11 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

12 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Emerytury w maju 2025 - tabela wyliczeń netto. Takie pieniądze wypłaci seniorom ZUS

Emerytury w maju 2025 - tabela wyliczeń netto. Takie pieniądze wypłaci seniorom ZUS

Wręczenie świadectw maturzystom z IV Liceum Ogólnokształcącego  w Grudziądzu

Wręczenie świadectw maturzystom z IV Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu

Tak wyglądają synowie Klaudii El Dursi. Gwiazda spodziewa się trzeciego dziecka

Tak wyglądają synowie Klaudii El Dursi. Gwiazda spodziewa się trzeciego dziecka

Zobacz również

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Tak wyglądają synowie Klaudii El Dursi. Gwiazda spodziewa się trzeciego dziecka

Tak wyglądają synowie Klaudii El Dursi. Gwiazda spodziewa się trzeciego dziecka