9 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

10 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

11 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

12 z 15
Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane...
fot. pixabay.com

Biura podróży oddadzą klientom gotówkę za niewykorzystane vouchery - zdecydował UOKiK.

W czasie pandemii wycieczki były masowo odwoływane przez biura podróży. Często zamiast zwrotu pieniądze, klientom oferowano vouchery. Nie każdy jednak zdążył je wykorzystać. W takiej sytuacji - jak przypomniał UOKiK, biuro podróży zobowiązane jest do zwrotu pieniędzy.

Prezes UOKIK Tomasz Chróstny zbadał praktyki stosowane przez dwanaście biur podróży. Była to reakcja na skargi konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził, czy firmy z branży turystycznej rzeczywiście zwracają klientom środki. Zbadano praktyki stosowane przed 12 biur podróży. W efekcie turyści otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystane bony turystyczne.

Badane biura podróży uznały zastrzeżenia Prezesa UOKIK i dobrowolnie usunęły zapisy wprowadzające konsumentów w błąd oraz niedozwolone postanowienia wzorów umów. Spółki zobowiązały się także do zwrotu niewykorzystanych wartości voucherów po upływie terminu ważności lub w każdym czasie na życzenie klienta.

Które biura podróży zostały sprawdzone przez UOKiK? Zobacz na kolejnych slajdach naszej galerii i sprawdź, czy na liście jest biuro podróży, z którego korzystałeś >>>>>

Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Harleye z całej Europy opanowały Myślęcinek. Zobaczcie zdjęcia z oficjalnego otwarcia

Harleye z całej Europy opanowały Myślęcinek. Zobaczcie zdjęcia z oficjalnego otwarcia

W Grudziądzu dzieci pobiegły po medale i poduszki z lisem. Zobaczcie zdjęcia

W Grudziądzu dzieci pobiegły po medale i poduszki z lisem. Zobaczcie zdjęcia

Tak wyglądało święto 3 Pułku saperów w Chełmnie. Były awanse i odznaczenia

Tak wyglądało święto 3 Pułku saperów w Chełmnie. Były awanse i odznaczenia

Zobacz również

Interwencje strażaków we Włocławku i pow. włocławskim. Powalone drzewa, zerwane linie

AKTUALIZACJA
Interwencje strażaków we Włocławku i pow. włocławskim. Powalone drzewa, zerwane linie

Tak bawiliśmy się na festynie z okazji Dnia Dziecka przy "Galerii Grudziądzkiej"

Tak bawiliśmy się na festynie z okazji Dnia Dziecka przy "Galerii Grudziądzkiej"