
Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Wnętrze również zasługuje na uwagę. W wersji sprzed liftingu dominują prostokątne formy, podwójne wyloty nawiewu, centralny ekran dotykowy, ramki i ciekawe akcenty wykończenia, a także ostre kształty i różnorodne faktury wstawek. Choć w kabinie dzieje się wiele, wszystkie elementy wydają się tworzyć spójną całość. Muszę jednak przyznać, że Citroen C5 Aircross może być postrzegany jako wybór dla śmiałych kierowców poszukujących samochodu z charakterem.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Wnętrze również zasługuje na uwagę. W wersji sprzed liftingu dominują prostokątne formy, podwójne wyloty nawiewu, centralny ekran dotykowy, ramki i ciekawe akcenty wykończenia, a także ostre kształty i różnorodne faktury wstawek. Choć w kabinie dzieje się wiele, wszystkie elementy wydają się tworzyć spójną całość. Muszę jednak przyznać, że Citroen C5 Aircross może być postrzegany jako wybór dla śmiałych kierowców poszukujących samochodu z charakterem.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.

Używany Citroen C5 Aircross (2018 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Citroen C5 Aircross to pojazd, który przyciąga uwagę i nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Jego wyjątkowość jest widoczna zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, choć muszę przyznać, że więcej francuskiego uroku ma wersja sprzed liftingu. Na rynku dostępnych jest wiele alternatyw, ale ceny za dobrze utrzymane egzemplarze zaczynają się od około 75 000 złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to niemal nowe auto, należące do obecnej generacji, więc nadal obowiązuje “podatek od nowości”, a topowe wersje napędowe mogą kosztować powyżej 120 000 złotych.