- W ostatnich miesiącach prace nad projektami przebiegały zgodnie z harmonogramem. Aktualne wersję są w pełni grywalne - podaje firma. - W efekcie analizy danych pozyskanych z fazy soft-launch zarząd zadecydował jednak o wydłużeniu okresu produkcyjnego, dostrzegając możliwość zmaksymalizowania przychodów z gier. Nadrzędnym celem jest zwiększenie zaangażowania graczy poprzez rozbudowę mechanizmów monetyzacyjnych i dostosowanie poziomu trudności gry do umiejętności poszczególnych użytkowników.
Przeczytaj też: Vivid Games Bydgoszcz. To jest wielka gra o miliardy dolarów!
Premiery gier odbędą się w pierwszym półroczu 2018 roku.
Czytaj również: Vivid Games, bydgoski producent znanych na całym świecie gier na urządzenia mobilne, zadebiutuje na GPW
Zdaniem zarządu realizacja powyższych założeń jest niezbędna i będzie miała znaczący wpływ na poziom przychodów z dystrybucji obu projektów.
