
Na budowie, bowiem, od połowy grudnia do połowy marca może trwać przerwa w pracach. To wprawdzie zależeć będzie od samego wykonawcy, ale w niesprzyjających warunkach pogodowych może być trudno wykonywać wiele prac przy budowie dróg i mostów, głównie tych związanych z betonowaniem, układaniem nawierzchni.

Całą parą jednak prowadzone są teraz prace w wytwórni prefabrykowanych belek betonowych w Dworzysku. Jak nam wyjaśniono produkowane są tam belki, które zostaną położone na podporach wszystkich wiaduktów na odcinku pierwszym i drugim, czyli od Nowych Marz do Aleksandrowa.
![W Świętem na budowie S5 znaleziono szczątki niemieckich żołnierzy [wideo]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/7a/f3/5c06ee9a4c9fb_o_xlarge.jpg)

- To łącznie około 200 belek. Na jeden obiekt potrzeba ich, w zależności od szerokości mostu, około 11 - podaje Maciej Bałchanowski, inżynier rezydent z firmy TPF nadzorującej budowę.