Do konkursu zakwalifikowano najbardziej aktywne w tej dziedzinie kluby, oprócz toruńskiego także GKS Tychy, GKS Katowice i Cracovia. Ostatecznie zwyciężył KH Energa i to chyba całkowicie zasłużenie, bo kreatywności w klubie nie brakowało.
Eksperci docenili m.in. aukcje charytatywną z koszulkami NHL, akcję „Ustrzel bilety na mecz”, podczas której zawodnicy drużyny zachęcali przechodniów na toruńskiej starówce do oddawania strzałów na bramkę oraz prezentacja drużyny: hokeiści przypłynęli na miejsce tratwami pławionymi przez flisaków.
Wśród członków jury byli: Sebastian Bykowski – wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów, ekspert i doradca m.in przy projektach Polskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Gut – prezes PIHED, spółki która organizuje rozgrywki TAURON Hokej Ligi, Bartłomiej Wnuk – media manager hokejowej reprezentacji Polski, Piotr Chłystek – dziennikarz Przeglądu Sportowego i komentator Viaplay oraz Sebastian Królicki – redaktor naczelny portalu Hokej.net.
Dodatkową nagrodą dla klubu jest także 5 tysięcy złotych.
