Smaki Kujaw i Pomorza - Sezon 4 odcinek 35:

Nowe hasło promujące Włocławek wybrali mieszkańcy w internetowym głosowaniu
Włocławek ma nowy system identyfikacji wizualnej - znak graficzny miasta oraz hasło. Wybrali je mieszkańcy w internetowej ankiecie, która dostępna była od 18 do 26 października. Grafika nowego logo nawiązuje do róży kujawskiej - wzoru z dekoracji fajansowych oraz innych charakterystycznych dla Włocławka cech.
Grafikę uzupełnia hasło promocyjne. Do wyboru były trzy hasła:
- „Włocławek jak malowany”,
- „Włocławek ...zdobi…”,
- „Włocławek ...FAJne Wspomnienia…”.
Takie hasło wybrali włocławianie w glosowaniu
Zwyciężyło hasło „Włocławek jak malowany”, które wpisuje się w tradycję ręcznego malowania fajansu włocławskiego. Za zwycięskim hasłem opowiedziało się 64 procent głosujących.
„Wspomniany system identyfikacji wizualnej powstał na mocy umowy, jaką zawarł Urząd Miasta Włocławek z wybranym w trybie zapytania ofertowego wykonawcą – firmą Gutenberg Design Katarzyna Kudeł. Kwota brutto umowy wynosi 52 029,00 zł” – informuje Urząd Miasta Włocławek.