https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Włocławek ma nowe hasło i znak graficzny. Takie wybrali mieszkańcy [zdjęcia]

Joanna Maciejewska
Opracowanie:
Włocławek ma nowe logo i hasło. Mieszkańcy wybrali hasło "Włocławek jak malowany".
Włocławek ma nowe logo i hasło. Mieszkańcy wybrali hasło "Włocławek jak malowany". PC
Włocławek ma nowy system identyfikacji wizualnej - znak graficzny miasta oraz hasło „Włocławek jak malowany”. Grafikę i hasło promocyjne miasta wybrali włocławianie w internetowym głosowaniu. Do wyboru były trzy propozycje. Za zwycięskim logo opowiedziało się 64 procent głosujących.

Smaki Kujaw i Pomorza - Sezon 4 odcinek 35:

od 16 lat

Nowe hasło promujące Włocławek wybrali mieszkańcy w internetowym głosowaniu

Włocławek ma nowy system identyfikacji wizualnej - znak graficzny miasta oraz hasło. Wybrali je mieszkańcy w internetowej ankiecie, która dostępna była od 18 do 26 października. Grafika nowego logo nawiązuje do róży kujawskiej - wzoru z dekoracji fajansowych oraz innych charakterystycznych dla Włocławka cech.

Grafikę uzupełnia hasło promocyjne. Do wyboru były trzy hasła:

  • „Włocławek jak malowany”,
  • „Włocławek ...zdobi…”,
  • „Włocławek ...FAJne Wspomnienia…”.

Takie hasło wybrali włocławianie w glosowaniu

Zwyciężyło hasło „Włocławek jak malowany”, które wpisuje się w tradycję ręcznego malowania fajansu włocławskiego. Za zwycięskim hasłem opowiedziało się 64 procent głosujących.

„Wspomniany system identyfikacji wizualnej powstał na mocy umowy, jaką zawarł Urząd Miasta Włocławek z wybranym w trybie zapytania ofertowego wykonawcą – firmą Gutenberg Design Katarzyna Kudeł. Kwota brutto umowy wynosi 52 029,00 zł” – informuje Urząd Miasta Włocławek.

Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska