Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Włocławek. Płacimy abonament. Dlaczego wciąż mamy problem z odbiorem programów?

Andrzej Galczak [email protected] tel. 54 232 22 22
www.sxc.hu
Nie stójcie w kolejce, nie grzejcie słuchawek telefonicznych. Usterki można zgłosić drogą elektroniczną.

Od wielu dni abonenci włocławskiego operatora telewizji kablowej skarżą się na problemy z odbiorem programów. - Przecież płacę za odbiór programów dobrej jakości, a mam rozmazany obraz - skarży się czytelnik z Zazamcza. - Dodzwonić się do ich biura, to droga przez mękę. Kilka razy próbowałem, ale po kilkunastu minutach dałem sobie spokój. Jak to możliwe, że monopolista, jakim jest ten operator, tak traktuje swoich klientów?

Podobne zastrzeżenia ma pan Andrzej ze śródmieścia. - Mimo cyfrowego dekodera, na wielu programach obraz często się zatrzymuje - opowiada Czytelnik. - Chyba najgorzej jest z Explorerem. Gdy nie mogłem się dodzwonić do techników, pojechałem do biura, a tam tłoczno od ludzi. Jest ładna pogoda, więc może lepiej wyjść na spacer, zamiast siedzieć przed telewizorem - dodaje z sarkazmem pan Andrzej. - Tylko dlaczego mamy płacić za coś czego nie da się oglądać?

Włocławek. Naziemna telewizja znów szwankuje?

My też nie bez problemów dodzwoniliśmy się do biura operatora. Sympatyczna pani wyjaśniła nam, że wprowadzane są zmiany w ofercie programowej i to jest powodem zakłóceń. Niestety, nie potrafiła powiedzieć jak długo to potrwa.
Więcej konkretów usłyszeliśmy od Krzysztofa Marczyńskiego, dyrektora Biura Obsługi Abonentów. - Przyczyn zakłóceń może być wiele, to nie jest problem, który dotyczy wszystkich - twierdzi dyrektor. - Każdy abonent powinien nam zgłosić usterkę, wtedy technik może ją zdiagnozować. Nie wszystko możemy zauważyć u siebie.

Wiadomości z Włocławka

Niestety, problemy są również z dodzwonieniem się do operatora. - Wiem o tym - dodaje Andrzej Marczyński. - Uruchomiliśmy usługę zawierania umów przez telefon i to w pewnym stopniu ogranicza możliwość kontaktu z nami. Przepraszam i proszę o cierpliwość. Pracujemy nad tym, aby poprawić tę sytuację.

Kiedy skończą się problemy z dodzwonieniem się do biura obsługi? Odpowiedź dyrektora z pewnością nie zadowoli abonentów, gdyż taka sytuacje może potrwać jeszcze około dwóch miesięcy. Ale jest inne rozwiązanie. Łatwiejsze i równie dobre. Zgłoszenia można przekazywać drogą elektroniczną. Adresy są podane na stronie operatora.

No cóż, na razie dobre i to. Czekamy jednak na radykalne, docelowe rozwiązanie problemu.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska