Anwil od 2013 r. organizuje akcję „Odblaskiem po oczach”, której celem jest popularyzacja noszenia elementów odblaskowych przez dzieci - najmłodszych uczestników ruchu drogowego. W tegorocznej, czwartej edycji przedsięwzięcia wolontariusze – pracownicy firmy wspólnie z policjantami z Komendy Miejskiej Policji oraz zawodnikami drużyny koszykówki Anwil Włocławek odwiedzą jedenaście szkół podstawowych z okolicznych gmin, m.in. z Brześcia, Fabianek oraz Lubania.
Włocławska spółka skierowała pierwszą edycję przedsięwzięcia do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, a drugą oraz trzecią do przedszkolaków uczęszczających do placówek publicznych i niepublicznych. Natomiast w tym roku ponad 2800 opasek oraz kamizelek odblaskowych trafi do uczniów jedenastu szkół podstawowych z okolic Włocławka.
Dotychczas Anwil przekazał dzieciom z 54 placówek – w tym z 37 przedszkoli publicznych oraz 17 szkół podstawowych i gimnazjów mieszczących się we Włocławku i okolicach – w sumie niemal 21 tysięcy opasek odblaskowych i prawie 3 tysiące kamizelek.
Ragnar, Zara i Marietta. Najoryginalniejsze imiona polskich dzieci
Info z Polski - przegląd najważniejszych i najciekawszych informacji z kraju [23.11.2017]