W wydziale promocji i wizerunku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, który powstał po wyborach samorządowych wygranych przez Macieja Glamowskiego, pracowały 4 osoby i dyrektor, którym został Michał Czepek. Zanim wydział się uformował, Michał Czepek pełnił funkcję pełnomocnika prezydenta Glamowskiego do spraw promocji gospodarczej.
Specjalnie na potrzeby nowego wydziału promocji i wizerunku miasta został wykonany remont. Jak w październiku ub. roku informowała Beata Adewent, rzecznik prasowy Ratusza koszt dostosowania i organizacji wydziału promocji i wizerunku miasta wyniósł ponad 15,6 tys. zł.
TUTAJ WIĘCEJ: Dwa nowe wydziały w Ratuszu w Grudziądzu. Ile kosztowała ich organizacja?
Po tym jak Regionalna Izba Obrachunkowa wezwała miasto do opracowania programu naprawczego dla Grudziądza na skutek ogromnych problemów finansowych, urzędnicy musieli poszukać oszczędności. I tak m.in.: wydział promocji i wizerunku miasta poszedł "do kasacji".
Od lutego br. pracownicy wydziału promocji i wizerunku miasta, trafili do innych wydziałów i jednostek organizacyjnych Ratusza.
I tak:
*jeden pracownik został przesunięty do wydziału ochrony środowiska
*dwóch pracowników zostało przesuniętych do wydziału kultury i sportu, a Michał Czepek został zastępcą dyrektora tego wydziału
*jeden pracownik trafił do Informacji Turystycznej, gdzie został kierownikiem, ale po tej roszadzie stracił status urzędnika.
Jak zapewnia Beata Adwent, rzecznik prezydenta Grudziądza, przesunięcia pracowników były konsultowane z sekretarzem i pracownicy zgodzili się. Odnowione pomieszczenia po zlikwidowanym wydziale - jak dodaje Beata Adwent - zostaną wykorzystane na potrzeby Ratusza. Dokładnych planów jeszcze nie ma.
Wydział promocji i wizerunku istniał od lipca ub. roku.
Oprócz wydziału promocji i wizerunku miasta, zlikwidowany został także referat analiz i polityki gospodarczej. Jeden jego pracownik wszedł w struktury wydziału nadzoru właścicielskiego.
