https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Za te produkty Lidl nie zwraca pieniędzy. Tych zakupów nie można zwracać do Lidla

Magdalena Walczak-Grudzka
Opracowanie:
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Jakie są zasady i termin zwrotu artykułów w sklepach Lidl? Klientów Lidla obowiązuje regulamin dotyczący zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w sklepie. Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Lidl, jednak istnieje lista produktów, których nie można zwracać. Lidl podaje, których artykułów przemysłowych klienci nie mogą zwrócić. Zobacz teraz w naszej galerii listę produktów, których zwroty nie zostaną przyjęte przez sklepy sieci Lidl.

Oto zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl

Zgodnie z zasadami zwrotów w Lidlu, klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Jak podkreśla sieć, do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej. Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych.

Co ważne, klient może dokonać zwrotu towaru w dowolnym sklepie Lidl.

To Cię może też zainteresować

Towar musi spełniać kilka warunków, by procedura zwrotu przebiegła pomyślnie dla klienta. Zwrotu Towaru pełnowartościowego dokonać można po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:

  • klient posiada dowód zakupu (paragon lub faktura),
  • towar posiada oryginalne opakowanie fabryczne,
  • w przypadku tekstyliów towar posiada oryginalne metki,
  • towar jest kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie dołączone do niego w momencie zakupu elementy,
  • towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i jest w doskonałym stanie,
  • towar został zakupiony w sklepie Lidl na terenie Polski.

Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków a także do zmian wyżej wymienionych zasad.

Za zwrócony towar klient sieci Lidl otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).

Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

Tych produktów nie można zwracać do Lidla

Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Lidl. Istnieje jednak kilka wyjątków.

Mamy listę produktów, których nie można zwracać. Lidl podaje, których towarów klienci nie mogą zwrócić do sklepu. Zobacz teraz w naszej galerii listę produktów, których zwroty nie zostaną przyjęte przez sklepy sieci Lidl:

Dokładne zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl dostępny jest na stronie internetowej sklepu pLidl - KLIKNIJ TUTAJ

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska