Oto zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl
Zgodnie z zasadami zwrotów w Lidlu, klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowego artykułu przemysłowego zakupionego w sklepie Lidl na terenie Polski w ciągu 14 dni od daty zakupu (daty widocznej na dowodzie zakupu). Jak podkreśla sieć, do artykułów przemysłowych nie zalicza się kosmetyków oraz chemii gospodarczej. Natomiast klienci korzystający z aplikacji Lidl Plus, z e-paragonem mają aż 30 dni na zwrot artykułów przemysłowych.
Co ważne, klient może dokonać zwrotu towaru w dowolnym sklepie Lidl.
To Cię może też zainteresować
- Największy błąd przy płaceniu kartą. Można stracić pieniądze! Sprawdź, czy tak robisz
- Niedziele handlowe 2024. Zobacz kalendarz niedziel handlowych
- Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Oszukują klientów, by kupowali więcej
- Takie wypłacanie pieniędzy z bankomatu to błąd. Można stracić pieniądze! Sprawdź
Towar musi spełniać kilka warunków, by procedura zwrotu przebiegła pomyślnie dla klienta. Zwrotu Towaru pełnowartościowego dokonać można po spełnieniu łącznie wszystkich poniższych warunków:
- klient posiada dowód zakupu (paragon lub faktura),
- towar posiada oryginalne opakowanie fabryczne,
- w przypadku tekstyliów towar posiada oryginalne metki,
- towar jest kompletny, tzn. musi zawierać wszystkie dołączone do niego w momencie zakupu elementy,
- towar nie nosi żadnych śladów użytkowania i jest w doskonałym stanie,
- towar został zakupiony w sklepie Lidl na terenie Polski.
Lidl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów niespełniających wyżej wymienionych warunków a także do zmian wyżej wymienionych zasad.
Za zwrócony towar klient sieci Lidl otrzymuje jego równowartość widniejącą na dowodzie zakupu w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą/kredytową).
Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenckich dotyczących niezgodności rzeczy sprzedanej z umową wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Tych produktów nie można zwracać do Lidla
Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Lidl. Istnieje jednak kilka wyjątków.
Mamy listę produktów, których nie można zwracać. Lidl podaje, których towarów klienci nie mogą zwrócić do sklepu. Zobacz teraz w naszej galerii listę produktów, których zwroty nie zostaną przyjęte przez sklepy sieci Lidl:
Dokładne zasady i termin zwrotu artykułów przemysłowych w sklepach stacjonarnych Lidl dostępny jest na stronie internetowej sklepu pLidl - KLIKNIJ TUTAJ