Wracamy do sprawy, o której poinformowały nas internautki z grupy społecznościowej Matki Wariatki z Włocławka. - W Tesco zniknęła kasa dla nas, mam z małymi dziećmi oraz kobiet w ciąży i osób niepełnosprawnych. To duże utrudnienie - twierdzą kobiety.
Ich zdaniem, być może to efekt interwencji jednej z nich na infolinii Tesco. Zawróciła ona uwagę na niewłaściwe zachowanie jednej z kasjerek, która odmówiła obsłużenia bez kolejki kobiety w widocznej ciąży.
Oto odpowiedź firmy Tesco
"Pragniemy poinformować, iż zapewnianie klientom wygodnych i komfortowych zakupów jest dla Tesco niezwykle istotne, dlatego w naszych sklepach korzystamy z wielu ułatwień, przydatnych podczas codziennych zakupów. Wśród nich znajdziemy wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi, wózki z siedziskami dla dzieci, szerokie przejazdy umożliwiające poruszanie się wózków dziecięcych. Kolejnym ułatwieniem dla kobiet w ciąży i osób starszych jest możliwość skorzystania w pierwszej kolejności z każdej otwartej kasy, nie tylko jednej wyznaczonej. Każdorazowo, gdy osoba starsza lub kobieta w ciąży ustawiając się przy kasie poinformuje o tym kasjera, zostanie obsłużona w pierwszej kolejności."
Z poważaniem,
Maciej Wojciechowski
Infolinia Tesco
800 105 104
Czytaj również: Ciało zmarłej w Anglii Aleksandry wróci do Bydgoszczy
