https://pomorska.pl
reklama

Zawiadomienie Starosty o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

Materiał informacyjny Powiat Inowrocławski

ZAWIADOMIENIE STAROSTY INOWROCŁAWSKIEGO

o wszczęciu postępowania

Na podstawie art.11d.5. ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311) w związku z art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamia się, że w dniu 17 marca 2025 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.

Inwestor: Prezydent Miasta Inowrocławia.

Inwestycja: „Rozbudowa ulicy Grochowej w Inowrocławiu”.

Działki objęte opracowaniem (stan istniejący):

Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0027 Inowrocław 27: 56/3, 71/1, 72/11, 73/6, 74/2, 74/3, 74/22, 75/3, 82/1.

Nieruchomości lub ich części, w liniach rozgraniczających planowane do przejęcia
na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego (działki w nawiasach zaznaczone czerwoną czcionką pogrubioną-powstałe z podziału–planowane do przejęcia pod inwestycję) działki zaznaczone czarną czcionką pogrubioną–w całości pod inwestycję:

Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0027 Inowrocław 27: 74/3 (74/23, 74/24) , 74/2.

Nieruchomości lub ich części w liniach obszaru inwestycji, na które uzyskano dysponowanie na czas realizacji inwestycji:

Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0027 Inowrocław 27: 56/3, 71/1, 72/11, 73/6, 74/2, 82/1.

Nieruchomości, z których korzystanie będzie ograniczone:

Jednostka ewidencyjna 040701_1 Inowrocław-M, obręb 0027 Inowrocław 27: 74/22, 75/3.

Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem.

Informuję, iż strony postępowania mogą zapoznać się z wyżej wymienionym wnioskiem
i załączonymi do niego materiałami w Wydziale Architektury, Budownictwa i Realizacji Inwestycji przy alei Ratuszowej 38 w Inowrocławiu w godzinach pracy urzędu oraz składać ewentualne uwagi i wnioski w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Termin i zasady przeglądania akt sprawy uprzejmie proszę uzgodnić telefonicznie
z pracownikiem prowadzącym sprawę. Jednocześnie informuję, że przeglądanie akt sprawy jest prawem strony, a nie obowiązkiem i od jego spełnienia nie jest zależne wydanie rozstrzygnięcia przez organ administracji.

telefony kontaktowe: 52-35-92-122, 52-35-92-102.

Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa
się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Znak sprawy: AB.6740.D.1.2025

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska