Obecnie sieć Żabka liczy niemal 5,6 tys. sklepów prowadzonych przez blisko 4 tys. franczyzobiorców. 3,5 tys. działa już w nowym formacie nazywanym przez firmę galaxy.
Operator chce zakończyć program modernizacyjnych do końca roku. Tym samym na koniec 2019 r. wszystkie sklepy sieci będą działać pod nowym logo i oferować klientom nowy wystrój wnętrza. Poza zmianami wizualnymi w Żabce dochodzą nowe rozwiązania technologiczne, które powstają we współpracy z Microsoft.
Zobacz także: Przez 500 plus podrożeją atrakcje turystyczne? ZOO i muzea będą kosztować o wiele więcej? 500 plus zaczyna zbierać żniwo
Półki z produktami wzbogacone zostaną ekranami, które mają być spersonalizowane z możliwością sparowania ich z naszą aplikacją mobilną. W przypadku gdy klient weźmie jakiś produkt z półki, na ekranie pojawi się dodatkowa informacja o nim albo inny produkt, który można do niego dokupić w obniżonej cenie.
Prowadzący sklepy Żabka również dostaną swoją aplikację mobilną, która ma być dla nic swoistym centrum zarządzania biznesem
Serwis businessinsider.com donosi, że testowane rozwiązania techniczne mogą trafić też do sklepu autonomicznego, czyli bezobsługowego, który w przyszłości chce uruchomić Żabka. Firma w styczniu rozpoczęła współpracę z AiFi, spółką technologiczną tworzącą zaawansowane systemy automatyzacji sklepów na świecie. Obie firmy wspólnie wdrożą technologię sztucznej inteligencji oraz sensor fusion, łączącej informacje z sensorów rejestrujących różne typy danych jak waga czy obraz. Dzięki temu powstanie placówka handlowa pozwalająca na zakupy z pominięciem kas. - Nie wiadomo, jeszcze kiedy ruszy pierwszy taki sklep.
Flash INFO, odcinek 10- najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
