https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Akcja "Jak nie czytam, jak czytam". Uczniowie inowrocławskiej "Jedenastki" czytali na boisku swoje ulubione książki [zdjęcia]

(AB)
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu wzięli udział w IV edycji ogólnopolskiej akcji "Jak nie czytam, jak czytam", która jest najpopularniejszą akcją czytelniczą w Polsce. O godz. 10 uczniowie "Jedenastki" zebrali się na Orliku i przez 15 minut czytali swoje ulubione książki. Akcja została zainicjowana w 2016 r. przez redakcję miesięcznika "Biblioteka w Szkole". Jej celem jest promocja czytania w prosty, radosny sposób, budowanie pozytywnego wizerunku książki, promocja czytania dla przyjemności, pokazanie, że czytanie nie musi kojarzyć się z przymusem lecz z miłą, dostępną dla każdego formą spędzania czasu. Akcji towarzyszy próba bicia rekordu liczby osób czytających w jednym momencie. W ubiegłym roku w akcji wzięło udział 406 825 osób.
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu wzięli udział w IV edycji ogólnopolskiej akcji "Jak nie czytam, jak czytam", która jest najpopularniejszą akcją czytelniczą w Polsce. O godz. 10 uczniowie "Jedenastki" zebrali się na Orliku i przez 15 minut czytali swoje ulubione książki. Akcja została zainicjowana w 2016 r. przez redakcję miesięcznika "Biblioteka w Szkole". Jej celem jest promocja czytania w prosty, radosny sposób, budowanie pozytywnego wizerunku książki, promocja czytania dla przyjemności, pokazanie, że czytanie nie musi kojarzyć się z przymusem lecz z miłą, dostępną dla każdego formą spędzania czasu. Akcji towarzyszy próba bicia rekordu liczby osób czytających w jednym momencie. W ubiegłym roku w akcji wzięło udział 406 825 osób. SP 11
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 11 im. Stefana Batorego w Inowrocławiu wzięli udział w IV edycji ogólnopolskiej akcji "Jak nie czytam, jak czytam", która jest najpopularniejszą akcją czytelniczą w Polsce.

O godz. 10 uczniowie "Jedenastki" zebrali się na Orliku i przez 15 minut czytali swoje ulubione książki.

Akcja została zainicjowana w 2016 r. przez redakcję miesięcznika "Biblioteka w Szkole". Jej celem jest promocja czytania w prosty, radosny sposób, budowanie pozytywnego wizerunku książki, promocja czytania dla przyjemności, pokazanie, że czytanie nie musi kojarzyć się z przymusem lecz z miłą, dostępną dla każdego formą spędzania czasu.

Akcji towarzyszy próba bicia rekordu liczby osób czytających w jednym momencie. W ubiegłym roku w akcji wzięło udział 406 825 osób.

Flash INFO, odcinek 17 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Edukacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska