Jak działa aplikacja? Gdy już w niej jesteśmy, wybieramy Chojnice, a potem kolejno: dodajemy zdjęcie, opis
i wysyłamy zgłoszenie. Trafia ono do wydziału komunalnego lub straży Miejskiej.
Możemy oznaczyć kategorię: infrastruktura, bezpieczeństwo, przyroda i inne. Są też podkategorie, np. w infrastrukturze - uszkodzona ławka, studzienka, nieprzejezdny chodnik. A w przyrodzie na przykład zwisające konary lub zagrażające życiu.
Wiceburmistrz Adam Kopczyński otrzymuje automatyczne powiadomienia na skrzynkę. Widzi więc, ile jest zgłoszeń i jaki jest ich stan realizacji.
https://pomorska.pl/po-dziesieciu-latach-park-wodny-w-chojnicach-odnotowal-zysk/ar/c1-14708141Teraz jest tzw. "otwartych zgłoszeń", 12 jest w trakcie naprawiania.
Łącznie od początku działania aplikacji 178 zgłoszeń oznaczono jako naprawionych, a 53 jako te, które nie będą naprawione.
Wkrótce w siódmych i ósmych klasach szkół podstawowych i w szkołach średnich będą spotkania informacyjne na temat wprowadzenia budżetu obywatelskiego. Przy okazji przypominane będą zasady działania aplikacji NaprawyTo.pl
