Pani Monika doniosła nam, ze ma problem z zalogowaniem się do systemu bankowości elektroniczne. Niektórzy narzekają też na wolno działającą aplikację.
Bank nie wyjaśnia powodów awarii. Branżowe serwisy internetowe donoszą, że może być ona związana z wprowadzaniem nowej bankowości internetowej w Millennium.
Zobacz także: Przez 500 plus podrożeją atrakcje turystyczne? ZOO i muzea będą kosztować o wiele więcej? 500 plus zaczyna zbierać żniwo
Komunikat w sprawie awarii widnieje na stronie Banku Millennium. "Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej" - napisano.
"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodali przedstawiciele banku.
Wirtualna Polska uspokaja, że nie ma problemów z korzystaniem z karty płatniczej czy kredytowej banku, ani wypłacaniem gotówki z bankomatów.
Flash INFO, odcinek 14 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
