https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą zalogować się do systemu!

S
Awaria w Banku Millennium. Bank potwierdził tę informację i zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności Millenetu. Wielu użytkowników zgłosiło nam także ten problem.

Pani Monika doniosła nam, ze ma problem z zalogowaniem się do systemu bankowości elektroniczne. Niektórzy narzekają też na wolno działającą aplikację.

Bank nie wyjaśnia powodów awarii. Branżowe serwisy internetowe donoszą, że może być ona związana z wprowadzaniem nowej bankowości internetowej w Millennium.

Zobacz także: Przez 500 plus podrożeją atrakcje turystyczne? ZOO i muzea będą kosztować o wiele więcej? 500 plus zaczyna zbierać żniwo

Komunikat w sprawie awarii widnieje na stronie Banku Millennium. "Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej" - napisano.

"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - dodali przedstawiciele banku.

Wirtualna Polska uspokaja, że nie ma problemów z korzystaniem z karty płatniczej czy kredytowej banku, ani wypłacaniem gotówki z bankomatów.

Flash INFO, odcinek 14 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
Artur
Już czekam na te komentarze typu "trzeba będzie bank zmienić....." jak to miało miejsce przy awarii mBanku.
G
Gość
Od wczoraj mają problem.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska