Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w Banku Pocztowym usunięta

Wojciech Mąka
Wojciech Mąka
Klienci mogą już korzystać z kont w Banku Pocztowym
Klienci mogą już korzystać z kont w Banku Pocztowym archiwum GP
Już można korzystać z serwisów Banku Pocztowego. Przerwa była spowodowana, jak oświadcza BP, "przywróceniem wydajności" systemu.

Awaria w BP trwała kilka dni. Aktualnie klienci banku mogą na powrót korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność, w tym MoneyGram oraz przelewów natychmiastowych.

Zobacz także:Klienci Banku Pocztowego wciąż nie mają dostępu do kont internetowych!

"Za przelewy (przelewy ELIXIR, przelewy do ZUS i US) wykonywane w okresie od 5.12. do 8.12.2016 r. Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).
Natomiast przelewy wykonane od 09.12 do 12.12.2016 zwolnione są z opłaty" - czytamy w oświadczeniu BP. - "Reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym."

Pogoda na dzień (11.12.2016)  | KUJAWSKO-POMORSKIE
Źródło: TVN Meteo Active/x-news

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Awaria w Banku Pocztowym usunięta - Express Bydgoski

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska