Od soboty w ofercie Lidla dostępne są, a raczej były, kurtki termiczne. Odzież w kilkunastu wzorach i cenach od 79 zł za kurtkę dla dorosłych, do 59 zł za kurtkę dziecięcą, tak bardzo spodobała się klientom, że w większości sklepów rozeszły się natychmiast.
Zakup ich okazał się wyjątkowo trudny. W wielu miastach, tłum klientów w ciągu zaledwie kilku minut zdemolował kosze, w których wyłożone były kurtki i kilka okolicznych regałów. Ścisk był tak ogromny, że osoby, które jako pierwsze dobiegły i szybko wybrały potrzebny rozmiar, miały poważny kłopot z wydostaniem się przez napierających kolejnych klientów.
Choć towary oferowane przez tą sieć sklepów od lat cieszą się wielką popularnością, to takich scen już dawno się nie obserwowało.
Bitwa o kurtki w Lidlu - 16.09.2017.
Była już w nagrana walka o robota kuchennego w krakowskim Lidlu , przepychanka o tanie karpie w częstochowskim Lidlu czy szarża po torebki Wittchen w warszawskim Lidlu. Tym razem przyszła pora na walkę o kurtki zimowe w sosnowieckim Lidlu! Zobacz wideo powyżej.
Lidlaki z Ryneczku ponownie w sprzedaży. Od 21 września
Lidl Polska pierwszy raz wprowadził serię pluszowych zabawek - Lidlaków - promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców pod koniec sierpnia tego roku. Maskotki rozeszły się wtedy bardzo szybko. Będzie szansa kupienia ich drugi raz, już w najbliższy czwartek.
Są one tańsze niż Świeżaki (cena regularna Świeżaka 49,99 zł, a Lidlaka 9,99 zł).
Przeczytaj też: Lidl goni Biedronkę Lidlakami z Ryneczku. Które pluszaki lepsze?
Kolekcja maskotek w sklepach Lidla ma obejmować, podobnie jak dwa tygodnie wcześniej, sześć najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuła, banana oraz śliwkę.
