https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bitwa o kurtki w Lidlu - 18.09.2017. Kolejne szaleństwo w sklepach! [wideo]

S, AIP
Bitwa o kurtki w Lidlu. Tłumy w całej Polsce, zdemolowane sklepy.
Bitwa o kurtki w Lidlu. Tłumy w całej Polsce, zdemolowane sklepy.
Bitwa o kurtki w Lidlu. Tłumy w całej Polsce, zdemolowane sklepy. Polacy oszaleli na punkcie nowej promocji w dyskoncie.

Od soboty w ofercie Lidla dostępne są, a raczej były, kurtki termiczne. Odzież w kilkunastu wzorach i cenach od 79 zł za kurtkę dla dorosłych, do 59 zł za kurtkę dziecięcą, tak bardzo spodobała się klientom, że w większości sklepów rozeszły się natychmiast.

Zakup ich okazał się wyjątkowo trudny. W wielu miastach, tłum klientów w ciągu zaledwie kilku minut zdemolował kosze, w których wyłożone były kurtki i kilka okolicznych regałów. Ścisk był tak ogromny, że osoby, które jako pierwsze dobiegły i szybko wybrały potrzebny rozmiar, miały poważny kłopot z wydostaniem się przez napierających kolejnych klientów.

Choć towary oferowane przez tą sieć sklepów od lat cieszą się wielką popularnością, to takich scen już dawno się nie obserwowało.

Bitwa o kurtki w Lidlu - 16.09.2017.
Była już w nagrana walka o robota kuchennego w krakowskim Lidlu , przepychanka o tanie karpie w częstochowskim Lidlu czy szarża po torebki Wittchen w warszawskim Lidlu. Tym razem przyszła pora na walkę o kurtki zimowe w sosnowieckim Lidlu! Zobacz wideo powyżej.

Lidlaki z Ryneczku ponownie w sprzedaży. Od 21 września
Lidl Polska pierwszy raz wprowadził serię pluszowych zabawek - Lidlaków - promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców pod koniec sierpnia tego roku. Maskotki rozeszły się wtedy bardzo szybko. Będzie szansa kupienia ich drugi raz, już w najbliższy czwartek.

Są one tańsze niż Świeżaki (cena regularna Świeżaka 49,99 zł, a Lidlaka 9,99 zł).
 
Przeczytaj też: Lidl goni Biedronkę Lidlakami z Ryneczku. Które pluszaki lepsze?

Kolekcja maskotek w sklepach Lidla ma obejmować, podobnie jak dwa tygodnie wcześniej, sześć najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuła, banana oraz śliwkę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Cały naród w tych samych szmatach. Żenada.
B
Buahahahaha
już na fejsie powstał profil obśmiewający ludzi,którzy kupili te kurtki i dali się poniżyć niemcowi,Są tak charakterystyczne że bez trudu na ulicy można rozpoznać kto od 4 stał w kolejce przed sklepem i szarpał się przy koszach. To jest nowy typ kurtki nie ocieplana tylko "wyszarpana" :-))
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska