https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Brama Pomorza nadal otwarta na lokalne inicjatywy i talenty

(EM)
Grzegorz Jasiński podtrzymuje deklarację, że będzie współpracował z lokalnymi instytucjami
Grzegorz Jasiński podtrzymuje deklarację, że będzie współpracował z lokalnymi instytucjami Maria Eichler
Centrum handlowe w Lipienicach ma jeszcze tylko jeden lokal pusty, a chętnych na niego jest kilku.

Biznes jak na razie wydaje się udany, a ponieważ nadchodzą święta, więc spodziewana jest jeszcze wyższa frekwencja niż podczas samego otwarcia. Ten trend powinien się utrzymać jeszcze po Bożym Narodzeniu, kiedy rozpoczną się wyprzedaże.

- Mamy kalendarz imprez na najbliższy czas - informuje Grzegorz Jasiński, dyrektor Bramy Pomorza. - Na początku grudnia wystąpią u nas artyści z Piwnicy pod Baranami, zaprosimy też dzieci na akcję pieczenia pierniczków.

Przeczytaj także: "Brama Pomorza" w Lipienicach otwiera drzwi
W połowie grudnia planowane jest otwarcie małpiego gaju i innych atrakcji dla najmłodszych. Będzie tam można zostawić swoją pociechę pod opieką.

- Nadal podtrzymuję, że jesteśmy otwarci na współpracę z miastem i gminą i chcemy promować lokalne talenty - podkreśla Jasiński.

A wójt Zbigniew Szczepański zaciera ręce, ciesząc się nie tylko z miliona złotych podatku, który wpływa do gminnej kasy, ale też z 600 miejsc pracy. - Sezonowo może być ich jeszcze więcej - informuje Jasiński. - Bo w naszym pasażu przewidujemy tzw. "wyspy", gdzie też będą potrzebne ręce do pracy.

Nie ma jeszcze analiz, czy Brama Pomorza trafiła ze swoją ofertą tylko do mieszkańców Chojnic i okolic, czy też przyjeżdżają tu też tucholanie i sępolanie. - Ale będziemy takie analizy robili - mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor ds. marketingu Rank Progress SA.

Czytaj e-wydanie »
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska