Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Brama Pomorza zaprasza na egzotyczne smakołyki

MARIA EICHLER
Roboty trwają, otwarcie centrum zaplanowano na jesień
Roboty trwają, otwarcie centrum zaplanowano na jesień Nadesłane
Centrum handlowe w Pawłówku, które jesienią otworzy drzwi, będzie nas kusić także bogatą ofertą kulinarną. Przekąskami z USA, włoskimi lodami i pralinami z Belgii.

To tylko niektóre specjały, którymi będą się mogli raczyć goście Bramy Pomorza. Rank Progress SA, inwestor centrum handlowego w Pawłówku w gminie Chojnice jest w trakcie podpisywania ostatnich umów z najemcami.

Wśród punktów gastronomicznych w Bramie Pomorza znajdą się restauracje i kawiarnie, takie jak Efez, Broaster Chicken i Choice.

Efez to sieć restauracji obecna na polskim rynku od 12 lat. Oferuje oryginalne dania kuchni tureckiej, oparte na tradycyjnych recepturach, ale także prawdziwe regionalne przysmaki sprowadzane prosto z Turcji. Broaster Chicken to znana na całym świecie amerykańska sieć posiadająca ponad 10 tys. lokali, która powstała w 1954 r. Ich specjalnością są panierowane kurczaki.

Kawiarnie Choice to bogaty wybór oryginalnych lodów i deserów. Klienci Bramy Pomorza będą mogli spróbować ręcznie robionych pralin z belgijskiej czekolady oraz lodów przygotowywanych na podstawie oryginalnych włoskich receptur.

- Wszystkie trzy marki z powodzeniem funkcjonują w wielu naszych galeriach handlowych i są dobrze oceniane przez klientów. Cieszymy się, że będziemy mogli zaproponować podobną ofertę klientom Bramy Pomorza - mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA.

Strefa Biznesu - portal przedsiębiorców

Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levis, Nike oraz CCC. - Trwa finalizowanie umów z najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych sieciowych markach, m. in. odzieżowych oraz innych operatorach gastronomicznych - wyjaśnia Łukasz Gruszczyński.

Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 tys. m kw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest na jesień w tym roku.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska