Zobacz wideo: Drogówka zabiera auta piratom drogowym.
Budowa trasy S-5 między węzłami: Bydgoszcz Błonie - Szubin Północ jest opóźniona z powodu wycofania się z inwestycji włoskiego wykonawcy. Wiosną ub.r. roboty na tym odcinku zostały wznowione, powierzono je konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner). Długość tego odcinka to około 10 km. Są zapowiedzi, że finiszu robót w tym rejonie spodziewać się można pod koniec 2021 r. Jest to realne?
To Cię może również zainteresować
Wybraliśmy się sprawdzić jak przebiega inwestycja. Trzeba przyznać, że praca wre. Co chwila przejeżdżają ciężarówki z piaskiem i gruzem. Na budowanych nasypach przyszłej trasy S-5 – pracuje ciężki sprzęt.
Obecnie największe nasilenie robót zaobserwowaliśmy w rejonie Kołaczkowa, a także między Białymi Błotami, a Kruszynem Krajeńskim. W Kołaczkowie i w rejonie Rynarzewa ruch kołowy i pieszy skierowany został niedawno pod budowane tam obiekty inżynierskie.
- Zmiany mają na celu umożliwienie budowy nasypów trasy głównej przy obiektach – informowali nas drogowcy. I to się właśnie dzieje.
Kierowcy muszą bardzo uważać, bo w wielu miejscach wcześniejszy przebieg trasy został zmieniony. Ustawiono nowe oznakowanie. Utrudnienia także dla pieszych, zwłaszcza w Kołaczkowie.
A oto migawki z placu budowy S-5. Zobacz naszą „jeszcze ciepłą” galerię
