
Młodzi bydgoscy aktywiści domagają się zaległej odpowiedzi od Ministra Edukacji Narodowej Dariusza Piontkowskiego na apel o wprowadzenie do programów nauczania edukacji o klimacie. 18 czerwca spotkali się z Markiem Gralikiem, kujawsko-pomorskim kuratorem oświaty.
To miał być materiał edukacyjny dla uczniów ostatnich klas szkół podstawowych. Dowiedzieli się z niego, m.in., że zmiany klimatyczne przynoszą pozytywne skutki dla ludzkości: że dzięki rosnącym temperaturom płacimy niższe rachunki za ogrzewanie, że globalne ocieplenie wydłuża okres wegetacji roślin.
Młodzi ludzie zarzucają MEN, że przy tworzeniu tej lekcji wideo nie uwzględniło opinii ekspertów, którzy ostrzegają przed katastrofą klimatyczną.

Młodzi bydgoscy aktywiści domagają się zaległej odpowiedzi od Ministra Edukacji Narodowej Dariusza Piontkowskiego na apel o wprowadzenie do programów nauczania edukacji o klimacie. 18 czerwca spotkali się z Markiem Gralikiem, kujawsko-pomorskim kuratorem oświaty.
To miał być materiał edukacyjny dla uczniów ostatnich klas szkół podstawowych. Dowiedzieli się z niego, m.in., że zmiany klimatyczne przynoszą pozytywne skutki dla ludzkości: że dzięki rosnącym temperaturom płacimy niższe rachunki za ogrzewanie, że globalne ocieplenie wydłuża okres wegetacji roślin.
Młodzi ludzie zarzucają MEN, że przy tworzeniu tej lekcji wideo nie uwzględniło opinii ekspertów, którzy ostrzegają przed katastrofą klimatyczną.

Młodzi bydgoscy aktywiści domagają się zaległej odpowiedzi od Ministra Edukacji Narodowej Dariusza Piontkowskiego na apel o wprowadzenie do programów nauczania edukacji o klimacie. 18 czerwca spotkali się z Markiem Gralikiem, kujawsko-pomorskim kuratorem oświaty.
To miał być materiał edukacyjny dla uczniów ostatnich klas szkół podstawowych. Dowiedzieli się z niego, m.in., że zmiany klimatyczne przynoszą pozytywne skutki dla ludzkości: że dzięki rosnącym temperaturom płacimy niższe rachunki za ogrzewanie, że globalne ocieplenie wydłuża okres wegetacji roślin.
Młodzi ludzie zarzucają MEN, że przy tworzeniu tej lekcji wideo nie uwzględniło opinii ekspertów, którzy ostrzegają przed katastrofą klimatyczną.

Młodzi bydgoscy aktywiści domagają się zaległej odpowiedzi od Ministra Edukacji Narodowej Dariusza Piontkowskiego na apel o wprowadzenie do programów nauczania edukacji o klimacie. 18 czerwca spotkali się z Markiem Gralikiem, kujawsko-pomorskim kuratorem oświaty.
To miał być materiał edukacyjny dla uczniów ostatnich klas szkół podstawowych. Dowiedzieli się z niego, m.in., że zmiany klimatyczne przynoszą pozytywne skutki dla ludzkości: że dzięki rosnącym temperaturom płacimy niższe rachunki za ogrzewanie, że globalne ocieplenie wydłuża okres wegetacji roślin.
Młodzi ludzie zarzucają MEN, że przy tworzeniu tej lekcji wideo nie uwzględniło opinii ekspertów, którzy ostrzegają przed katastrofą klimatyczną.