Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bydgoszcz promuje biznes. Na początek Pesę i cukiernie Adama Sowy

Joanna Pluta
Na początek na billboardach pojawiła się m.in. Pesa, ale będą jeszcze  na nich firmy: Unilever Polska, Neupack Polska, Jabil Global Services Poland, Tyco Electronics, IMS Polska, SDL Bydgoszcz, Alcatel-Lucent Polska, Frosta, Abramczyk.
Na początek na billboardach pojawiła się m.in. Pesa, ale będą jeszcze na nich firmy: Unilever Polska, Neupack Polska, Jabil Global Services Poland, Tyco Electronics, IMS Polska, SDL Bydgoszcz, Alcatel-Lucent Polska, Frosta, Abramczyk. Faceebok/profil prezydenta Rafała Bruskiego
Bydgoszcz rozpoczęła właśnie akcję "1+1=3 Razem możemy więcej". Na początek będzie promować Pesę i Cukiernie Sowy.

Billboardy, ogólnopolska kampania internetowa oraz specjalna zakładka na stronie internetowej miasta tak będzie wyglądać akcja "1+1=3". W ten sposób władze miasta chcą promować lokalne firmy, które odnoszą sukcesy.

- Właśnie inaugurujemy tę kampanię - mówił Rafał Bruski. - Na razie potrwa 3 miesiące, do współpracy zaprosiliśmy 12 firm, które są swoistymi wizytówkami naszego miasta.

Na początek na billboardach pojawią się Pesa i cukiernie Adama Sowy. Promocja ma jednak również działać w drugą stronę. Firmy będą również promować markę miasta.
- Już od dawna Pesa umieszcza pod nazwą logo Bydgoszczy - mówił Tomasz Zaboklicki, prezes Pesy. - Naszym zadaniem jest czuć się odpowiedzialnymi za miasto. Taka akcja jest potrzebna m.in. po to, aby uświadomić bydgoszczanom, co się w ich mieście produkuje. Ale chodzi też o to, aby wszyscy, którzy przez miasto przejeżdżają, zobaczyli, ilu przedsiębiorców w Bydgoszczy działa. Markę miasta trzeba rozpowszechnić.

- Mało kto wie, że części produkowane u nas trafiają niemal do wszystkich telefonów komórkowych w Polsce, do samochodów, co trzecie opakowanie jest produkowane w firmie Neupack, właśnie w Bydgoszczy - wymieniał Bruski. - Trzeba o tym powiedzieć światu.

Na razie kampania zaplanowana jest na trzy miesiące. - Jeśli okaże się owocna, a dowiemy się tego od przedsiębiorców, to rozwiniemy ją na całą Polskę - dodał Bruski. - Razem naprawdę możemy więcej.

Wśród promowanych firm znajdą się jeszcze m.in. Unilever Polska, Neupack Polska, Jabil Global Services Poland, Tyco Electronics, IMS Polska, SDL Bydgoszcz, Alcatel-Lucent Polska, Frosta, Abramczyk.

 

*Od autorki: Wobec nowego pomysłu bydgoskich urzędników mam mieszane uczucia. Zastanawiam się, co to wszystko nam da, prócz wzajemnej adoracji miasta i firm współpracujących. Przecież Polska nas nie zobaczy dzięki billboardom, które będą wisieć u nas.
 

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska