Chcesz wiedzieć co z paczką? „Jesteś 129. w kolejce”. Klienci skarżą się na InPost

Mikołaj Woźniak
Mikołaj Woźniak
Klienci skarżą się, że nie mogą odebrać swoich paczek.
Klienci skarżą się, że nie mogą odebrać swoich paczek. Paweł Miecznik
Ginące paczki, nie dostarczanie w terminie, brak kontaktu. Wszystko to sprawia, że klienci InPost w ostatnich dniach skarżą się na firmę.

- Nie zdążyłem odebrać paczki z paczkomatu w Gnieźnie. Dostałem informację, że została odesłana do oddziału w Poznaniu. W lokalnym punkcie kazano mi zadzwonić na infolinię, żeby jeszcze raz wysłali przesyłkę - relacjonuje nam pan Łukasz.

Zrobił tak jak mu doradzono, ale dowiedział się, że nie ma opcji powtórnej wysyłki, a po paczkę musi jechać do Poznania.

- Pojechałem prawie 90 km. Podałem numer paczki, pracownik poszedł do magazynu i nie wracał przez 10 minut. Kolejka za mną rosła, bo był sam. Po powrocie stwierdził, że paczka nie wróciła jeszcze do magazynu - dodaje pan Łukasz.

Kiedy jednak udowodnił, że paczka powinna być usłyszał, że „pewnie jest, ale trzeba by przeszukać cały magazyn”. W związku z tym, że zajęłoby to dużo czasu, pan Łukasz wrócił bez przesyłki, ale za to z zapewnieniem, że zostanie jeszcze raz wysłana do Gniezna na koszt firmy.

Z podobną historią spotkał się pan Grzegorz. Dostał informację, że paczka nie zmieściła się do paczkomatu, więc do godz. 20 można ją odebrać od kuriera „z wozu”. Tego dnia był w pracy, więc podjechał następnego. Paczki już jednak nie było. Tak jak informacji gdzie mogłaby być.

- Zadzwoniłem na infolinię i usłyszałem, że jestem... 129. w kolejce - wspomina.

Nieco więcej szczęścia miał pan Łukasz. On był w kolejce 117. i zdecydował się poczekać. Łącznie półtorej godziny.

O podobnych sytuacjach opowiadano nam w ostatnich dniach niemal codziennie. Utrudniony kontakt (lub jego brak) z kurierem, dwie próby doręczenia i zwrot paczki.

- W mailach wielokrotnie firma reklamowała, że można płacić kartą. Kiedy przyszedł kurier, terminal nie działał, więc nie mogłem odebrać przesyłki. Zadzwonił po godzinie, że już działa. Tylko wtedy byłem już na uczelni. Następnego dnia zadzwonił po fakcie i stwierdził, że trzeci raz paczki już mu nie wydadzą - opowiada nam pan Krzysztof.

A co na to firma? W przesłanym nam oświadczeniu chwali się, że w ubiegłym tygodniu dostarczyła 2,8 mln przesyłek, a ich liczba znacznie wzrosła bez... spadku jakości.

- Jeżeli są jakieś opóźnienia, to prosimy o cierpliwość. Obiecujemy, że paczka dotrze do adresata - zapewnia Wojciech Kądziołka, rzecznik firmy.

Do "miejsca wyznaczonego" w Przemyślu trafiają paczki z całego świata - zobacz wideo:

źródło: nowiny24.pl/x-news.pl.

Wideo

Materiał oryginalny: Chcesz wiedzieć co z paczką? „Jesteś 129. w kolejce”. Klienci skarżą się na InPost - Głos Wielkopolski

Komentarze 28

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

r
rudi

Miesiąc czasu dostarczali paczkę. Infolinia nic nie daje oprócz tego ze obiecują, a tak na prawdę nic nie robią i trzeba za ponownym telefonem tłumaczyć wszystko na nowo, bo nic nie wiedzą. Tryb reklamacyjny to chyba jedynie pozyskiwanie danych osobowych, żadnej odpowiedzi i wyjaśnienia o co chodzi. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, przesyłka z Chin doszła szybciej niż oni dostarczyli paczkę do paczkomatu!!!!!

D
Dziady i tyle

To ma być firmą kurierską!!! Po 3 dniach paczka dalej jest transportową między oddziałami!!! Dhl z Chin dostarcza w 48 godz. I ich mozna nazwac prawdziwym kurierem. Ostatni raz wybieram Impost-dziadowo!!!!!!!!

a
ar2r

Zacznij czytac opcje dostawy i regolamin mini paczek, d+3 i awizo, chcesz tanio...wybierz list polecony pp

a
ar2r

trzeba bylo d*** ruszyc i te 5,5 km dla zdrowia p[rzejsc a nie biadolic

k
kurier inpost

jedna paczka na tysiac, zdarza sie, a tym bardziej w okresie przedswiatecznym, we wszystkich firmach kurierskich. Zamawiajac paczke przed swietami trzeba sie liczyc z takimi wypadkami a nie biadolic... Czas na frugo(text z reklamy) czas na myslenie... A nie na fochy. Pozdrawiam wszystkich kurierow z calego swiata za trud prasy wlozony "by paczka dotarla na czas"

G
G

Beznadziejna firma oszukująca ludzi. Ciekawe czy oddadzą pieniądze za niewywiązanie się z usługi?

R
Remer

Zajoba można dostać z tymi paczkami i ich odbiorem... Ja postanowiłem w tym roku,że swoje przesyłki będę odbierał w sklepie żabka jaki mam za rogiem bo to co się dzieje przed świętami z kurierami to tragedia. Gdyby nie bliska paczka to pewnie też bym się użerał teraz w przesyłkami.

l
locus

Uwielbiałam InPost, nigdy wcześniej mnie nie zawiedli. Teraz z trzech nadanych przeze mnie przesyłek kurierskich dotarła na czas jedna, inna od trzech dni jest w doręczeniu, trzeciej w ogóle by nie odebrali, bo kurier nie dostał zlecenia, musiałam sama interweniować. Na infolinii byłam 60-ta, konsultant kłamał, co wyszło później w rozmowie z kurierem i odbiorcą. Współczuję sprzedawcom (ja tylko robiłam zwroty/reklamacje). w tym roku niczego już nie zamówię z wysyłką InPostem.

13f

"Następnego dnia" u mnie, rok temu, zakup 22 listopada 2016 został dostarczony 3 stycznia 2017. Jedynie 6 tygodni na pokonanie 5,5km od sklepu do adresu dostawy. Zdychajcie, inpost, życzę wam wszystkiego najgorszego.

A
Aga

U mnie prawie za kazdym razem paczka w nawet 18 godzin. Problemy się zdarzają. Nie każdy wie że jest coś takiego jak dzień Roboczy.... A po weekendzie afera! Polecam in post :)

A
Anonka

Czyli tak jak normalnie każde inne połączenie, jeśli nie ma się wykupionych pakietów.

K
Kamil

W mojej taryfie darmowa (play)

I
InPost won!

Już nigdy więcej nie skorzystam z tego nieudacznego TFUoru.

P
Płatna infolinia InPost

Uwaga infolinia InPost jest płatna !

A
Artur

Z inpost jak z poczta polska. na infolinie dodzwonić się graniczy z cudem, informacje jakie otrzymujemy bie maja nic wspólnego z prawda. Tu nigdy nie jest wiadomo gdzie jest paczka.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3