Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Chłodnia w Dobrzyniu nad Wisłą. Kupiła śliwki i nie zapłaciła

(goz)
Rolnicy dostarczają owoce i warzywa licząc, że odbiorca wywiąże się z umowy w terminie
Rolnicy dostarczają owoce i warzywa licząc, że odbiorca wywiąże się z umowy w terminie wa
Kolejni rolnicy mają problemy z odzyskaniem pieniędzy za owoce dostarczone do chłodni w Dobrzyniu nad Wisłą. Chłodnia znowu nie płaci w terminie, a jej właściciel jest nieuchwytny.

Pierwszy raz o problemach rolników, którzy odstawili owoce do chłodni w Dobrzyniu nad Wisłą napisaliśmy kilka miesięcy temu. Wtedy skarżyli się dostawcy z Lubienia Kujawskiego, którzy nie mogli się doczekać zapłaty za dostarczone truskawki. Przed dwoma dniami odebraliśmy natomiast telefon od dostawcy śliwek z gminy Lubraniec. - Ponad rok temu firma kupiła ode mnie owoce - mówi Czytelnik. - Termin płatności minął. I nie mogę odzyskać pieniędzy. A chodzi o około dwadzieścia tysięcy złotych.

Dlaczego chłodnia w Dobrzyniu nad Wisłą nie wywiązuje się z umowy? Wczoraj kilkakrotnie telefonowaliśmy do siedziby firmy w Dobrzyniu nad Wisłą. Najpierw dowiedzieliśmy się, że właściciel jest na terenie zakładu, później, że w ogóle go nie było i nie wiadomo, czy będzie. Otrzymaliśmy jednak numer telefonu komórkowego. Kilkakrotne próby skontaktowania z właścicielem nie powiodły się. Jego komórka milczała. Na brak kontaktu z nim skarżył się także rolnik, który w ubiegłym roku dostarczył do chłodni śliwki.

Sygnały o niewywiązywaniu się chłodni w Dobrzyniu nad Wisłą z płatnościami docierają także do burmistrza miasta Ryszarda Dobieszewskiego. Rolnicy z terenu gminy Dobrzyń nad Wisłą, ale także spoza gminy skarżyli się na kłopoty z odzyskaniem pieniędzy za dostarczone wiśnie, dynie. - Niestety, nie mam wpływu na to, kiedy te płatności zostaną uregulowane - mówi burmistrz.

Firma, która nie wywiązuje się z umowy chwali się na swojej stronie internetowej, że jest jednym z największych producentów mrożonej wiśni i truskawki w Polsce. - Przy użyciu nowoczesnej technologii utrzymujemy wysoką jakość i doskonały smak naszych produktów, czym spłacamy kredyt zaufania, którym obdarzyli nas odbiorcy krajowi i zagraniczni - czytamy.

Niestety, jeśli chodzi o dostawców, kredyt zaufania został wystawiony na poważną próbę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska