https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Co z dekoderem, gdy nie ma obrazu?

(maw)
fot. arch.
Nasz Czytelnik, w październiku 2006 roku, kupił dekoder Cyfry+. Po roku sprzęt się zepsuł. Po naszej interwencji, operator obiecał pomoc.

Pan Andrzej mieszka w miejscowości Kłóbka, w gminie Lubień Kujawski. W październiku 2006 roku kupił w Realu" we Włocławku dekoder Cyfry+. Zawarł umowę na półtora roku. Po roku pojawiły się problemy z odbiorem programów. - Wezwałem fachowca, który rozebrał telewizor i stwierdził, że to wina dekodera. Kilka razy dzwoniłem na infolinię Cyfry+, by zgłosić usterkę, ale nikt mi nie pomógł. Cała nadzieja w "Pomorskiej" - usłyszeliśmy w słuchawce.

Telefonu nie było?

Katarzyna Her-Czerwieniec z biura public relations Canal+ Cyfrowy Sp z o.o., potwierdza, że pan Andrzej z operatorem zawarł umowę do 31 maja 2008 roku. - Sprawdziliśmy dane zawarte w naszym systemie obsługi i z zaskoczeniem stwierdziliśmy, że do chwili obecnej abonent nie kontaktował się z nami. Czytelnik twierdzi, że kilkakrotnie dzwonił na infolinię Cyfry+. Być może wybierał niewłaściwy numer, bo każda rozmowa z naszymi konsultantami zostałaby odnotowywana w systemie - słyszymy.

Pomogą na odległość

Katarzyna Her-Czerwieniec wyjaśnia, że zgodnie z regulaminem wszelkie problemy techniczne abonenci powinni zgłaszać na bieżąco w Centrum Telefonicznym Abonentów (tel. 801 066 066 lub 22 310 45 45). - Ponieważ nie wpłynęło do nas żadne zgłoszenia od abonenta, proponuję, aby pan Andrzej najpierw skontaktował się z CTA - dzięki temu Cyfra+ będzie mogła zdalnie sprawdzić parametry sygnału i udzielić abonentowi niezbędnych wskazówek, jak poprawić odbiór. Jeśli zdalna pomoc nie będzie wystarczająca, abonent skierowany zostanie do punktu dystrybucyjnego Cyfry+ (najlepiej tego, w którym kupił dekoder, zabierając ze sobą umowę sprzedaży oraz sam dekoder). Tam fachowcy sprawdzą, czy sprzęt jest sprawny i ewentualnie przyjmą go do naprawy - słyszymy.

Należy zaznaczyć, że nasz Czytelnik, podpisując umowę, kupił od Cyfry+ dekoder na własność (okres gwarancji wskazany jest w umowie sprzedaży i zależy od typu dekodera). W przypadku stwierdzenia, iż brak odbioru związany jest z usterką dekodera, wymiana bądź naprawa odbędzie się bezpłatnie jedynie w okresie gwarancyjnym. Po tym czasie koszty naprawy ponosi abonent.. Cyfra+ nie odpowiada za niedostateczną jakość lub brak odbioru programów spowodowane złym stanem urządzeń. Dlatego też, jeśli problemy z odbiorem spowodowane są usterką telewizora lub instalacji antenowej (np. w czasie użytkowania śnieg zmieni położenie czaszy satelitarnej), usunięcie usterek spoczywa również na abonencie.

Wybrane dla Ciebie

Nowy rok szkolny ze sporymi zmianami! Uczniowie mogą być zaskoczeni

NOWE
Nowy rok szkolny ze sporymi zmianami! Uczniowie mogą być zaskoczeni

MISTRZOWIE FOTOGRAFII Głosowanie rozpoczęte! Głosuj na swoich faworytów!

MISTRZOWIE FOTOGRAFII Głosowanie rozpoczęte! Głosuj na swoich faworytów!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska