Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Czy to koniec sieci komórkowej ojca Rydzyka?

(AW)
Sieć komórkowa o. Rydzyka "W rodzinie"
Sieć komórkowa o. Rydzyka "W rodzinie" FOT. SXC.HU
Fundacja Lux Veritatis wypowiedziała umowę w sprawie telefonii komórkowej wRodzinie. Nie chce dalej współpracować z firmą CenterNet. Ostrzega klientów, aby nie doładowywali kont.

Jak podał serwis wp.pl, w komunikacie zarządu Fundacji Lux Veritatis można przeczytać: "Wypowiedzenie tej umowy i zakończenie współpracy spowodowane zostało nie spełnieniem przez CenterNet warunków, do których firma ta zobowiązała się w umowie. Od wielu miesięcy oczekiwaliśmy na uruchomienie usług, które powinien nam zapewnić operator jakim jest CenterNet SA, takich jak: dostępność do Internetu, roaming dla połączeń międzynarodowych, poczta głosowa, MMS, SMS Premium i innych. Nie mogliśmy również uzyskać wiążącej daty wprowadzenia tzw. usług post-paidowych, czyli umów abonenckich".

Zarząd fundacji zapewnia klientów wRodzinie, że opłacone już przez nich połączenia powinny być zrealizowane. Ostrzega też, aby nie doładowywali więcej telefonów.

CenterNet obwinia fundację

Fundacja Lux Veritatis nie wywiązała się z umowy z CenterNetem i dlatego zdecydowaliśmy się na jej wypowiedzenie - poinformował w przesłanym PAP oświadczeniu wiceprezes firmy Grzegorz Tomczyk

Wyjaśnił, że CenterNet wielokrotnie zgłaszał Fundacji i spółkom zaangażowanym w przedsięwzięcie (Bonum, MCMG) niewywiązywanie się z zawartych umów. Jednocześnie - jak tłumaczył - CenterNet zapraszał do rozmów, w trosce o interes wszystkich użytkowników sieci "W Rodzinie" i powodzenie wspólnego przedsięwzięcia. "Nasze apele pozostawały bez odpowiedzi. 30 czerwca 2010 r. wręczyliśmy wypowiedzenia umów, na co niezrozumiałą reakcją było wydanie przez Fundację Lux Veritatis niezgodnego z prawdą oświadczenia. Wielokrotnie również zwracaliśmy uwagę na różnice w interpretacji zapisów w zawartych umowach. Niestety bezskutecznie" - napisał Tomczyk.

Zdaniem wiceprezesa CenterNet, w przypadku spółki Bonum z pierwotnie zakładanych 2 tys. punktów sprzedaży powstało niecałe 100. "Dla porównania w tym samym czasie staraniem CenterNet - nie odpowiadającego według umowy za taką działalność - doszło do utworzenia 6 tys. 150 punktów sprzedaży zlokalizowanych w sieci placówek pocztowych i organizacji handlowej "Żabka". Call center prowadzone przez MCMG, na które przekazaliśmy kwotę 5 mln zł, wykorzystuje swoje możliwości jedynie w znikomej części. Duże wątpliwości budzą też sposoby rozliczania funkcjonowania systemu, którego działanie w obecnej formie jest nieopłacalne oraz nierynkowe i naszym zdaniem niezgodne z zawartą umową" - podkreślił.

"W obliczu tych faktów zdecydowaliśmy o wypowiedzeniu umów z FLV, Bonum i MCMG z dniem 30 czerwca br." - dodał. Jednocześnie zapewnił, że klienci sieci "W Rodzinie" bez zakłóceń mogą wykonywać połączenia i doładowywać telefony.

Wiceprezes nie odniósł sie do zarzutów Fundacji dotyczących m.in. dostępu do internetu, roamingu, poczty głosowej w ofercie sieci komórkowej "W Rodzinie".

Udostępnij

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska