https://pomorska.pl
reklama

Do niedzieli w Poznaniu będzie promować się Ciechocinek i uzdrowisko

Samo miasto promuje się poprzez ulotki,  foldery, albumy, rozmaite gadżety oraz pokazywany na stoisku film o Ciechocinku, a hasłem przewodnim jest tu: „Ciechocinek uzdrawia potężnie”.
Samo miasto promuje się poprzez ulotki, foldery, albumy, rozmaite gadżety oraz pokazywany na stoisku film o Ciechocinku, a hasłem przewodnim jest tu: „Ciechocinek uzdrawia potężnie”. archiwum
Dziś w Poznaniu rozpoczęły się Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon 2017. - Jesteśmy na tych targach od siedemnastu lat, odkąd powstało nasze biuro - mówi Janusz Hawik, kierownik cie-chocińskiego Biura Kultury, Sportu i Promocji Miasta.

Ciechocinek nie wystawia się samodzielnie, ale pod wspólnym regionalnym szyldem Pomorza i Kujaw. - Marka Cie-chocinek jest na tych targach znana i rozpoznawalna, także wśród tych, którzy w Cie-chocinku nigdy nie byli. Nasze oferty i gadżety cieszą się dużym powodzeniem - mówi Janusz Hawik. - Są wśród odwiedzających targi osoby, które interesując się ofertami mówią nam, że jeszcze nie były w Cie-chocinku, ale znają go z opowieści babci, cioci, innych krewnych - dzieli się wrażeniami. Nie ukrywa, że niekiedy pół żartem, pół serio mówi swoim rozmówcom, że dzieli ludzi na tych, którzy w Cie-chocinku byli, są lub na pewno będą.

Na ciechocińskim „kawałku” stoiska zwiedzający zastaną materiały dotyczące nie tylko miasta, jego uroków i odbywających się tu licznych imprez, ale także promujące oferty ciechocińs-kich sanatoriów, pensjonatów, hoteli, instytucji i firm.

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

Samo miasto promuje się poprzez ulotki, foldery, albumy, rozmaite gadżety oraz pokazywany na stoisku film o Ciechocinku, a hasłem przewodnim jest tu: „Ciechocinek uzdrawia potężnie”.

Doświadczenie pokazuje, że wielu odwiedzających targi potencjalnych turystów i kuracjuszy pyta także o oferty kulturalne i sportowe, w tym o słynne ciechocińskie festiwale. Przedstawiciele biura sypią szczegółami jak z rękawa, bo sami uczestniczą w rozmowach przygotowawczych takich imprez, zajmują się ich zapleczem logistycznym, pomagają w organizacji i promują.

Czy tłumy gości Ciechocinka w sezonie kuracyjnym to efekt promowania się na targach? Trudno powiedzieć. Zdaniem Janusza Hawika warto na targi jeździć, choćby ze względów prestiżowych. - Tam jest cała Polska - podkreśla. 
W ubiegłym roku przez Tour Salon przewinęło się 25 tysięcy osób.

Wybrane dla Ciebie

Dodatkowe 2150 złotych dla osób powyżej 75. roku życia. Jak dostać bon senioralny?

Dodatkowe 2150 złotych dla osób powyżej 75. roku życia. Jak dostać bon senioralny?

Moda w uzdrowiskach. Takie ubrania kupisz w Ciechocinku i Inowrocławiu

Moda w uzdrowiskach. Takie ubrania kupisz w Ciechocinku i Inowrocławiu

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska