Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dostałeś mandat w autobusie i czujesz się pokrzywdzony? Możesz walczyć o swoje

Tomasz Urbański
archiwum
Podajemy przykład pasażera toruńskiego MZK, który uważa, że został niesprawiedliwie potraktowany.

Żona pana Szymona z Torunia jechała autobusem linii numer 36. Co ważne, była razem z dwójką dzieci - 3 miesięczną córeczką i 2 letnim chłopcem. Gdy wsiadała do pojazdu pierwsze co zrobiła, to zabezpieczyła swoje dzieci w wózku i na siedzeniu, a zaraz potem chciała skasować bilet. Nie udało się. Kontrolerzy byli szybsi. Skutek? Dostała mandat. Litości nie było - opowiada mąż pasażerki.
Posłuchaj jak wyglądała interwencja "kanarów":

Sprawa ta wcale nie musi być przegrana. Pasażerowie mogą ubiegać się o swoje racje. Najważniejsze, by zgłosić to do MZK. - Zajmujemy się każdym takim przypadkiem - tłumaczy z-ca dyrektora miejskiego przewoźnika Aldona Smól. Pytanie tylko, ile mamy czasu na skasowanie biletu?
Aldona Smól - z-ca dyrektora miejskiego przewoźnika.

W przypadku tego typu kontrowersji MZK prosi kontrolera o wyjaśnienia. Gdy pasażer jechał w nowym autobusie sprawa wydaje się być prostsza, bo można skorzystać z monitoringu. Zapis z kamery często wyjaśnia wszelkie sporne sytuacje.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska