Dyżur telefoniczny > Jak powinna wyglądać służba zdrowia? Zadzwoń i podziel się z nami swoimi refleksjami

Maja Erdmann
Historia pana Jacka Woydona, który przez siedem godzin wił się z bólu na oddziale ratunkowym i nikt mu nie pomógł zszokowała naszych Czytelników.

Nie milkną telefony, piszecie Państwo do nas maile. Komentujecie to, co spotkało pana Jacka. Wielu z Was opowiada nam swoje podobne historie, zastanawiając się, gdzie są granice lekarskiej rutyny, a gdzie zaczyna się zwykła znieczulica.

Porozmawiajmy o tym. O waszych doświadczeniach. O tych dobrych i złych lekarzach. O tym, jak służba zdrowia wyglądać powinna.

Zapraszam Państwa na redakcyjny dyżur telefoniczny. W poniedziałek od 10.00 do 14.00 czekam pod numerem bezpłatnej infolinii 0-800-170-755.

Swoje historie można również przesłać pocztą elektroniczną pod adres: maja.erdmann@pomorska.pl

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie