- Wystarczy obejrzeć reklamy. Lidl reklamuje marki własne, a Biedronka obniżki cen. Jeśli ma być taniej o 30 procent, to jak zarobić na jakości? Nie da się! - uważa Witold Choiński, prezes Związku "Polskie Mięso".
Ile jest mięsa w mięsie? Etykieta Ci to powie!
- Niemcy wprowadzili, w 1994 roku, własny system jakościowy, i, żeby sprzedawać tam mięso, trzeba się do niego dostosować. U nas każdy może sprzedawać mięso, liczy się przede wszystkim cena. Sieciom handlowym nie zależy na artykułach najlepszej jakości. Małe masarnie, które nie produkują na skalę przemysłową i starają się dbać o jakość, nie mają szans, by sprzedawać w wielkich sklepach. Sieciom zależy na produkcji ekonomicznej. O jakość dbała Alma i wszyscy wiemy, jak skończyła - dodaje Choiński.
