- Wystarczy obejrzeć reklamy. Lidl reklamuje marki własne, a Biedronka obniżki cen. Jeśli ma być taniej o 30 procent, to jak zarobić na jakości? Nie da się! - uważa Witold Choiński, prezes Związku "Polskie Mięso".
- Niemcy wprowadzili, w 1994 roku, własny system jakościowy, i, żeby sprzedawać tam mięso, trzeba się do niego dostosować. U nas każdy może sprzedawać mięso, liczy się przede wszystkim cena. Sieciom handlowym nie zależy na artykułach najlepszej jakości. Małe masarnie, które nie produkują na skalę przemysłową i starają się dbać o jakość, nie mają szans, by sprzedawać w wielkich sklepach. Sieciom zależy na produkcji ekonomicznej. O jakość dbała Alma i wszyscy wiemy, jak skończyła - dodaje Choiński.
Kiedyś chciałem z nimi nawiązać współpracę ale jestem za mały aby dawać łapówki więc odpuściłem a towar mam dobrej jakości
M
Marian
Alma sprzedaje tylko i wyłącznie wedliny z Zakładów Mięsnych które dają w łapę dyrektorowi sklepu.
g
gość
Biedronka nie jest polska tylko portugalska.
k
karol
Trochę przegięliście.. Twierdzicie, że Alma pada ponieważ postawiła na wysoką jakość mięsa? Przegrała, bo ciężko polskiej sieci walczyć z zagranicznymi molochami - to raz. Ciężko do Polaków trafić argumentem jakości - to z wiadomych, wciąż niezmieniających się powodów(do Polaków wciąż przemawia głównie argument ceny). Polacy też nie rozumieją co to znaczy kupować polskie produkty, od polskiego sprzedawcy i żaden rząd nawet nie próbował Nam tego wyjaśnić. Szczególnie, że np. kampanię informacyjną tego typu przeprowadza od lat brytyjski rząd, a w Polsce? Przypomnijcie sobie kto taką kampanię prowadził! 3...2...1... Tak! Biedronka! Jak wiadomo - znana, polska sieć handlowa, z tradycjami sięgającymi średniowiecza...
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl