https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Faktury z Energi przychodzą z poślizgiem. Można je rozłożyć na raty

Małgorzata Stempinska
Rachunki z Energi można rozłożyć na raty.
Rachunki z Energi można rozłożyć na raty. Sławomir Kowalski
Pan Jan po pół roku otrzymał fakturę za prąd opiewającą na ponad 400 zł. Czy może ją opłacić w ratach? - Maksymalnie w sześciu - mówią w firmie.

Nasz prenumerator od lat jest klientem Energi. Jak mówi, zawsze rachunki za prąd przychodziły do niego w terminie. - Wszystko się zmieniło kilka miesięcy temu. Słyszałem, że firma wprowadza nowy system komputerowy. W efekcie faktury zaczęły przychodzić z opóźnieniem. Ja swoją otrzymałem po sześciu miesiącach. Mam zapłacić ponad 400 złotych. Z żoną dostajemy bardzo niskie emerytury, na pomoc dzieci nie mamy co liczyć. Nie jesteśmy w stanie od razu zapłacić całej sumy. Bardzo by nam zależało, by Energa rozłożyła nam ten dług na raty. Czy jest to możliwe? - pyta pan Jan z Grudziądza.

Przeczytaj także: Energa odcięła prąd rodzinie i zażądała 4 tys. zł. Niesłusznie

Jakub Dusza z Biura Prasowego Grupy Energa odpowiada, że w sytuacji, gdy klient tej firmy nie dostał przez jakiś czas rachunku i faktura, jaką otrzymał (lub zaraz otrzyma), jest wyższa niż zazwyczaj, firma może łatwo rozłożyć taką płatność na raty.
Wystarczy, że klient zgłosi taką potrzebę na infolinii - dzwoniąc pod numer 555 555 555 lub wyśle stosowne pismo. - Liczba i wysokość rat będzie zależna od indywidualnej sytuacji klienta. Brana będzie pod uwagę wysokość wcześniejszych faktur oraz bieżące płatności - informuje Jakub Dusza.

Jak dodaje, dzwoniąc na infolinię Energi można będzie rozłożyć płatność maksymalnie na trzy raty. Natomiast jeśli klient chciałby rozłożyć płatność na większą liczbę rat (maksymalnie do sześciu), powinien zgłosić się do firmy z pismem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
Ktoś

Gdybyś czytała to chodzi o Energę, a nie o Eneę, więc...

A
Alicja
Z enea są same problemy! Nie zmieniają taryfy przez kilka miesięcy, fatalna obsługa w centrum obsługi klienta, na podejście do przedstawiciela czeka się koło dwóch godzin, ciężko się nawet do nich dodzwonić! Mają ogólny bałagan w fakturach, zgubili moja umowę. Powinno się ich rozwiązać.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska