Miasto Opole udostępni Telewizji Polskiej prawa do marki Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oraz amfiteatr, w którym we wrześniu bieżącego roku zostanie zorganizowana przez Telewizję Polską 54. edycja KFPP w Opolu.
Telewizja Polska deklaruje, że dołoży wszelkich starań, aby strona artystyczna 54. KFPP w Opolu nie odbiegała od standardów prezentowanych podczas wcześniejszych edycji ww. festiwalu - czytamy w komunikacie.
- Opole ze względu na ponad 50-letnią dobrą współpracę z TVP zgodziło się udostępnić telewizji na ten czas amfiteatr i prawa do marki KFPP. TVP dołoży wszelkich starań aby strona artystyczna nawiązywała standardem do poprzednich edycji Festiwalu - skomentował na Facebooku prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski.
Więcej informacji miasto przekazać we wtorek na specjalnej konferencji prasowej.
Cieszę się, że emocje nie przysłoniły zdrowego rozsądku i prezydent, zgodnie z apelem radnych, usiadł do stołu z TVP i udało się wypracować kompromis - mówi Sławomir Batko, radny PiS.
W maju prezydent Wiśniewski zerwał umowę z Telewizją Polską na organizowanie imprezy w czerwcu. Stało się to m.in. po rezygnacji większości wykonawców.
Dlatego ponad tydzień temu zamiast 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej mogliśmy oglądać puste ławki w amfiteatrze.
Opolskie info 16.06.2017