- Przed nami wyjątkowa edycja, połączona z 30-leciem istnienia Izby - mówi o trzeciej odsłonie konferencji Firma Przyszłości Henryk Dulanowski, prezes Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu.
Konferencja odbędzie się już 2 października (toruńskie Jordanki). Na uczestników czekają trzy bloki tematyczne: globalizacja, innowacje i marketing.
Przykładowe tematy:
- Mały może więcej. Czyli jak jeszcze dziś wdrożyć autentyczny employer branding
- Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Google Assistant, ale bałeś się zapytać. Rewolucja, która nadeszła.
- Nie łam się. Przełam bariery. Czyli jak nie stracić wewnętrznej motywacji podczas wyzwań
- Wirusowe sekrety, autentyczne historie i prawdziwe emocje – czy marketing może zmieniać świat na lepsze?
- 2030 Marzenia Klientów vs. Klienci marzeń.
- Na scenie zaprezentują się zarówno eksperci, jak i przedsiębiorcy, którzy podzielą się doświadczeniem. Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać m. in. profesora Witolda Orłowskiego, głównego doradcy ekonomicznego PwC, Janiny Bąk, wykładowcy akademickiego, blogerki, ekspertki w dziedzinie statystyki, Roberta Rydza-Mościckiego, szkoleniowca i wielokrotnego prelegenta najważniejszych konferencji branży internetowej, Zyty Machnickiej, CEO firmy Lightness, autorki bloga CandidateExperience.pl, Łukasza Kwietnia - wiceprezesa Zarządu PKO TFI, Janusza Niedźwieckiego, przewodniczącego Rady Nadzorczej Apator SA., a także Anny Maj – ekspertki, która łączy podejście strategiczne z doświadczeniem operacyjnym we wdrażaniu innowacyjnych produktów i rozwiązań finansowych - wylicza prezes Dulanowski.
Chcesz spotkać się z ekspertami? Podzielić doświadczeniami? Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, ale trzeba pamiętać o zgłoszeniu (liczba miejsc ograniczona).
Zapisy na konferencję Firma Przyszłości
Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu od 30 lat wspiera lokalnych przedsiębiorców. Tworzy przestrzeń networkingową dla ponad 200 firm z regionu kujawsko-pomorskiego
