https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Hit-owy "Marek"

Katarzyna Pankiewicz
Sprzedawczynie mają pełne ręce roboty.
Sprzedawczynie mają pełne ręce roboty. Katarzyna Pankiewicz
W maju 1990 roku Marek Hildebrandt otworzył pierwszy prywatny sklep spożywczy w Brodnicy. Obecnie jest właścicielem czterech dość dużych obiektów handlowych.

     Rozwój firmy, szczególnie w latach 1997-2004, został dostrzeżony również w województwie. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe R.M. Hildebrandt otrzymało nagrodę Hit Pomorza i Kujaw.
     - Nagroda jest mobilizacją dla całej załogi. Poinformowaliśmy pracowników o jej otrzymaniu - mówi Józef Pocałuń, kierownik sklepu na Grunwaldzie. - To ważne, że
     klienci doceniają
     
naszą pracę, oni są przecież najważniejsi
- dodaje.
     Marek Hildebrandt zaczynając działalność zajmował się zarówno sprzedażą jak i zaopatrzeniem. Żona natomiast - księgowością. Lata, w których zaczął funkcjonować pierwszy sklep przy ul. Kolejowej, sprzyjały jego rozwojowi. Jedyny prywatny sklep, do tego dobrze zaopatrzony, stanowił nie lada konkurencję dla państwowych, w których brakowało towarów.
     Firma zaczęła zatrudniać pracowników zajmujących się księgowością i marketingiem dopiero w 1993 roku. Obecnie zatrudnia ponad 100 osób, a sklepy odwiedzane są przez tysiące klientów dziennie.
     Dobra lokalizacja, w czterech różnych zakątkach miasta, sprawia, że mieszkańcy nie mają problemu z dotarciem do sklepów sieci "Marek". W 2000 roku otwarty został supersam przy ul. Łyskowskiego, rok później "JUNIOR" przy ul. Mazurskiej.
     - Mamy swoich stałych klientów, którzy przychodzą robić większe zakupy, ale przychodzą również wtedy, gdy chcą kupić jakiś
     drobiazg

     - mówi sprzedawczyni.
     U "Marka" można kupić nie tylko artykuły spożywcze, ale również papiernicze, przemysłowe, odzież. W jednym sklepie można zaopatrzyć się we wszystko co niezbędne, bez potrzeby chodzenia po wielu specjalistycznych.
     Firma istnieje już 14 lat, w ciągu ostatnich siedmiu znacznie się rozwinęła i zdobyła wielu nowych klientów.
     Także nagrody
     
Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, Marszałka Województwa oraz "Gazety Pomorskiej".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska