Hity cenowe we włocławskim Realu. Klienci rzucili się na t-shirty za 2, 99 zł [foto]

(erka) Fot. WOJCIECH ALABRUDZIŃSKI
Hity cenowe we włocławskim Realu. Zainteresowanych nie brakowało!
Hity cenowe we włocławskim Realu. Zainteresowanych nie brakowało!
Hity cenowe we włocławskim Realu: T-shirty za 2,99 zł oraz skutery po tysiąc złotych przygotowano na symboliczne otwarcie włocławskiego hipermarketu po zmianie wystroju.

W czwartek, tuż przed godziną dziewiątą spora grupa klientów Reala zebrała się pod sklepem, oczekując na otwarcie. - Liczę na promocje - przyznaje pani Hanna Olewińska, która jest stałą klientką w hipermarkecie. - Czasu mam dużo, pieniążków, jako emerytka mniej, więc poluję na okazje - mówi kobieta. Kilka innych osób w kolejce liczy na korzystne zakupy odzieży, pościeli. - Podobno meble ogrodowe można będzie kupić za 150 zł - mówi Władysław Sobiesiak, również emeryt. - Wziąłbym na działkę, bo ubiegłorocznej powodzi stare się rozsypały...

Czytaj też: Real promocje. Klienci wyrywają sobie z rąk... telewizory [wideo]

Hity cenowe we włocławskim Realu. Nawet prezydent przyszedł

Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali Andrzej Pałucki, prezydent Włocławka razem z Bartoszem Ptasznikiem, dyrektorem włocławskiego "Reala". Otwarcie było symboliczne również z tego względu, że sklep - na czas zmian, wprowadzanych zresztą w całej sieci - nie był ani przez moment zamknięty.

TUTAJ JEST WIĘCEJ ZDJĘĆ Z WŁOCŁAWSKIEGO REALA

 Na czym polegają zmiany? Real ma teraz przypisane różnym strefom produktów kolory, np. w sektorze różowym sprzedawane są tekstylia, w brązowym agd, w zielonym owoce i warzywa, nabiał i sery w niebieskim a multimedia w czarnym. Inne jest też ustawienie regałów. - Nowa koncepcja eksponowania klientom towarów powstała na bazie badań marketingowych - mówi Bartosz Ptasznik. - Wszystko to po to, aby ułatwić im zakupy. W listopadzie ubiegłego roku minęło dziesięć lat od czasu otwarcia "Reala", a my chcemy być konkurencyjni, nadążać za czasem i nowymi potrzebami klientów.

Photobucket

Hity cenowe we włocławskim Realu. Skutery nie miały wzięcia, za to t-shirty..

Zakupom towarzyszła muzyka na żywo w wykonaniu zespołu "Kamida", był też zespół tancerek. Z myślą o klientach do najnowszego wydania gazetki reklamowej dołączono plan marketu po przebudowie. Na otwarcie przygotowano hity cenowe - m.in. t-shirty w cenie 2,99 w kilku kolorach oraz skutery spalinowe dwuosobowe w cenie tysiąca zł. Przy skuterach tłoku nie było, za to bluzki cieszyły się dużym wzięciem. Nie tylko zresztą one - klienci wychodzili z Reala z pełnymi torbami.

Zobacz: Wyścigi klientów. Zobacz, do czego doprowadziła promocja karpia w Realu (wideo)

Kto ma szansę na lepszą pracę?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3