W czwartek, tuż przed godziną dziewiątą spora grupa klientów Reala zebrała się pod sklepem, oczekując na otwarcie. - Liczę na promocje - przyznaje pani Hanna Olewińska, która jest stałą klientką w hipermarkecie. - Czasu mam dużo, pieniążków, jako emerytka mniej, więc poluję na okazje - mówi kobieta. Kilka innych osób w kolejce liczy na korzystne zakupy odzieży, pościeli. - Podobno meble ogrodowe można będzie kupić za 150 zł - mówi Władysław Sobiesiak, również emeryt. - Wziąłbym na działkę, bo ubiegłorocznej powodzi stare się rozsypały...
Czytaj też: Real promocje. Klienci wyrywają sobie z rąk... telewizory [wideo]
Hity cenowe we włocławskim Realu. Nawet prezydent przyszedł
Symbolicznego przecięcia wstęgi dokonali Andrzej Pałucki, prezydent Włocławka razem z Bartoszem Ptasznikiem, dyrektorem włocławskiego "Reala". Otwarcie było symboliczne również z tego względu, że sklep - na czas zmian, wprowadzanych zresztą w całej sieci - nie był ani przez moment zamknięty.
TUTAJ JEST WIĘCEJ ZDJĘĆ Z WŁOCŁAWSKIEGO REALA
Na czym polegają zmiany? Real ma teraz przypisane różnym strefom produktów kolory, np. w sektorze różowym sprzedawane są tekstylia, w brązowym agd, w zielonym owoce i warzywa, nabiał i sery w niebieskim a multimedia w czarnym. Inne jest też ustawienie regałów. - Nowa koncepcja eksponowania klientom towarów powstała na bazie badań marketingowych - mówi Bartosz Ptasznik. - Wszystko to po to, aby ułatwić im zakupy. W listopadzie ubiegłego roku minęło dziesięć lat od czasu otwarcia "Reala", a my chcemy być konkurencyjni, nadążać za czasem i nowymi potrzebami klientów.
Hity cenowe we włocławskim Realu. Skutery nie miały wzięcia, za to t-shirty..
Zakupom towarzyszła muzyka na żywo w wykonaniu zespołu "Kamida", był też zespół tancerek. Z myślą o klientach do najnowszego wydania gazetki reklamowej dołączono plan marketu po przebudowie. Na otwarcie przygotowano hity cenowe - m.in. t-shirty w cenie 2,99 w kilku kolorach oraz skutery spalinowe dwuosobowe w cenie tysiąca zł. Przy skuterach tłoku nie było, za to bluzki cieszyły się dużym wzięciem. Nie tylko zresztą one - klienci wychodzili z Reala z pełnymi torbami.
Zobacz: Wyścigi klientów. Zobacz, do czego doprowadziła promocja karpia w Realu (wideo)
