https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Inowrocławskie uzdrowisko promuje się w warszawskim metrze

(X)
Tężnie solankowe w inowrocławskim Parku Zdrojowym
Tężnie solankowe w inowrocławskim Parku Zdrojowym FOT. ZP
Podróżni w warszawskim metrze oglądają spoty reklamowe zachęcające do odwiedzenia Inowrocławia. To nowa forma promocji kujawskiego uzdrowiska.

www.pomorska.pl/inowroclaw

Więcej informacji z Inowrocławia znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/inowroclaw

Wielu kuracjuszy i turystów, którzy po raz pierwszy przyjeżdżają do Inowrocławia wyraża niekłamanie zdziwienie, że tak piękne uzdrowisko nie jest w Polsce szerzej znane.

- Macie piękny park zdrojowy, piękne tężnie, piękne obiekty lecznicze, na pewno nie gorsze, a może nawet ładniejsze niż w Ciechocinku, ale w moich stronach mało kto słyszał o Inowrocławiu. A jeśli nawet słyszał, nie kojarzy go z kurortem zdrojowym - mówi Barbara Rzońca, radna z Bolesławia w powiecie olkuskim, jednocześnie dziennikarka tamtejszej gazety lokalnej. Takich opinii, prezentowanych przez gości z różnych stron kraju, słyszy się więcej.

Inowrocławscy włodarze i spece od promocji mają tego świadomość i dlatego już od kilku lat możemy obserwować nasilenie działań marketingowych, których celem jest popularyzacja miasta nie tylko jako uzdrowiska, ale i miasta ciekawego dla turystów. To uczestnictwo w w targach turystycznych, organizowanie sesji dziennikarskich, reklama w mediach, imprezy z udziałem sław w kujawskim grodzie itp. Teraz przyszła kolej na kolejna formę promocji.

Od kilka dni filmy reklamowe zachęcające do odwiedzenia Inowrocławia ogląda kilkaset tysięcy warszawiaków, studentów oraz turystów odwiedzający stolicę i korzystających z metra.

- Wybierając to miejsce przeprowadziliśmy analizy pod kątem liczby osób odwiedzających metro, mając na względzie dotarcie z naszą reklamą do jak najszerszego grona odbiorców. Metro, jak się okazuje, jest miejscem, gdzie przewija się w ciągu doby kilkaset tysięcy, w większości młodych osób, które Inowrocław mogą potraktować jako atrakcyjną propozycję spędzenia wolnego czasu. Odbiór reklamy jest zatem bardzo szeroki - informuje Aleksandra Dolińska-Hopcia, naczelnik wydziału inwestycji inowrocławskiego Urzędu Miasta.

Kampania w metrze trwa od minionego poniedziałku i potrwa do najbliższej niedzieli. Mieszkańcom stolicy, studentom i turystom ukazuje się 10-sekundowy spot reklamowy o Inowrocławiu, pokazujący jego walory uzdrowiskowe, rekreacyjne i sportowe. Reklama pokazywana jest na stacjach, na których są ekrany, w godzinach 6.00-15.00. Codziennie pojawia pojawia 50 razy.

- Drugi rzut kampanii zaplanowano w dniach 4-10 stycznia przyszłego roku - informuje Monika Dąbrowska, rzecznik prasowy ratusza.

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

~mieszkaniec~
W dniu 17.12.2009 o 11:47, inowrocławianin napisał:

jeżeli w reklamie występować będzie p.brejza to na pewno reklama ta będzie miała odwrotny skutek od oczekiwanego


Noooooooooooale razem z siborką-to reklama będzie dla niegrzecznych dzieci.
i
inowrocławianin
jeżeli w reklamie występować będzie p.brejza to na pewno reklama ta będzie miała odwrotny skutek od oczekiwanego :lol:
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska