www.pomorska.pl/inowroclaw
Więcej informacji z Inowrocławia znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/inowroclaw
Wielu kuracjuszy i turystów, którzy po raz pierwszy przyjeżdżają do Inowrocławia wyraża niekłamanie zdziwienie, że tak piękne uzdrowisko nie jest w Polsce szerzej znane.
- Macie piękny park zdrojowy, piękne tężnie, piękne obiekty lecznicze, na pewno nie gorsze, a może nawet ładniejsze niż w Ciechocinku, ale w moich stronach mało kto słyszał o Inowrocławiu. A jeśli nawet słyszał, nie kojarzy go z kurortem zdrojowym - mówi Barbara Rzońca, radna z Bolesławia w powiecie olkuskim, jednocześnie dziennikarka tamtejszej gazety lokalnej. Takich opinii, prezentowanych przez gości z różnych stron kraju, słyszy się więcej.
Inowrocławscy włodarze i spece od promocji mają tego świadomość i dlatego już od kilku lat możemy obserwować nasilenie działań marketingowych, których celem jest popularyzacja miasta nie tylko jako uzdrowiska, ale i miasta ciekawego dla turystów. To uczestnictwo w w targach turystycznych, organizowanie sesji dziennikarskich, reklama w mediach, imprezy z udziałem sław w kujawskim grodzie itp. Teraz przyszła kolej na kolejna formę promocji.
Od kilka dni filmy reklamowe zachęcające do odwiedzenia Inowrocławia ogląda kilkaset tysięcy warszawiaków, studentów oraz turystów odwiedzający stolicę i korzystających z metra.
- Wybierając to miejsce przeprowadziliśmy analizy pod kątem liczby osób odwiedzających metro, mając na względzie dotarcie z naszą reklamą do jak najszerszego grona odbiorców. Metro, jak się okazuje, jest miejscem, gdzie przewija się w ciągu doby kilkaset tysięcy, w większości młodych osób, które Inowrocław mogą potraktować jako atrakcyjną propozycję spędzenia wolnego czasu. Odbiór reklamy jest zatem bardzo szeroki - informuje Aleksandra Dolińska-Hopcia, naczelnik wydziału inwestycji inowrocławskiego Urzędu Miasta.
Kampania w metrze trwa od minionego poniedziałku i potrwa do najbliższej niedzieli. Mieszkańcom stolicy, studentom i turystom ukazuje się 10-sekundowy spot reklamowy o Inowrocławiu, pokazujący jego walory uzdrowiskowe, rekreacyjne i sportowe. Reklama pokazywana jest na stacjach, na których są ekrany, w godzinach 6.00-15.00. Codziennie pojawia pojawia 50 razy.
- Drugi rzut kampanii zaplanowano w dniach 4-10 stycznia przyszłego roku - informuje Monika Dąbrowska, rzecznik prasowy ratusza.