https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Internauto... komentuj. Nie obrażaj!

tik
Logo kampanii "Komentuj. Nie obrażaj"
Logo kampanii "Komentuj. Nie obrażaj" komentujnieobrazaj.pl
Startuje właśnie kampania „Komentuj. Nie obrażaj”, która ma na celu podniesienie poziomu kultury wypowiedzi w polskiej sieci. Akcję organizuje IAB Polska z największymi wydawcami internetowymi.

Na stronie komentujnieobrazaj.pl, w którym dostępne są wyniki przeprowadzonego przez IAB Polska badania dotyczącego kultury wypowiedzi w polskiej sieci.

Pokazują one, że obraźliwe komentarze stanowią tylko około jednego procenta wszystkich zamieszczanych w internecie.

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

t
tik
Czy Waszym zdaniem taka kampania jest potrzebna?
p
pawko_3
Czasem z trolami poradzić sobie trudno
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska