www.pomorska.pl/wloclawek
Więcej informacji z Włocławka znajdziesz na stronie www.pomorska.pl/wloclawek
E-wydanie Gazety Pomorskiej
E-wydanie Gazety Pomorskiej
Nie możesz kupić papierowego wydania naszej gazety? Teraz możesz dowiedzieć się, co dzieje się w twoim regionie, kraju i świecie także czytając e-wydanie "Pomorskiej KLIKNIJ TUTAJ
Mimo strajku prąd do odbiorców na terenie byłych województw: toruńskiego i włocławskiego dostarczany był w sposób ciągły. Ale klienci mieli problemy z zakupem energii elektrycznej do liczników przedpłatowych i załatwieniem spraw w biurach obsługi klienta. Tak było na przykład w Grudziądzu. Na szczęście, punkt opłat był czynny.
Żeby odbiorcy nie odczuli skutków strajku, zarząd "Energi" zdecydował o utworzeniu dodatkowych punktów obsługi, zlokalizowanych w pobliżu Biur Obsługi Klienta. Zastępczy punkt obsługi został uruchomiony w Toruniu.
Ponadto do dyspozycji klientów były: infolinia, elektroniczne Biuro Obsługi Klienta oraz sieć punktów VIA, w których można było dokonywać płatności.
Strajk to odpowiedź związkowców na brak porozumienia z zarządem. Związki prowadziły spór zbiorowy prawie rok. - Chodzi nam o przestrzeganie prawa pracy - podkreśla Józef Adamczewski, przewodniczący "Solidarności" w oddziale toruńskim.
Zarząd "Energii" zapewnia, że gotów jest podjąć dalsze rozmowy ze związkami.
Udostępnij