Uczestnikom konkursu, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjlanych, postawiono bardzo konkretne zadanie. Podobne do tych, przed jakim często stają prawdziwi mena-dżerowie. Musieli zastanowić się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż produktów fikcyjnej firmy kosmetycznej? Pierwszym krokiem była analiza rynku. Potem przyszła pora na: hasła reklamowe, opracowanie projektów nowych opakowań, zaplanowanie kampanii reklamowej itp.
Grudziądz górą
Pracownicy naukowi WSM w Świeciu najwyżej ocenili pomysły i wiedzę uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gru-dziądzu.
Powody do zadowolenia, podczas wtorkowej uroczystości wręczenia nagród, mogła mieć też młodzież z Zespołu Szkół Gastronomiczno-Odzieżowych, również z Grudziądza, której przypadła druga lokata.
Świecie trzecie i czwarte
Spośród szkół z naszego powiatu najwyżej, bo na trzecim miejscu, sklasyfikowano projekt zespołu z I LO w Świeciu, który tworzyli: Agnieszka Pilarska, Natalia Frankiewicz i Aneta Kaliszew-ska. Głosem doradczym służył opiekun drużyny Monika Błachowicz.
Czwarte miejsce przypadło Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych, reprezentowanemu przez: Sylwię Chróścińską, Annę Dąbrowską, Annę Maselewską.