https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jak sprzedać szampon?

(bart)
Na zdjęciu Monika Błachowicz, opiekun  zespołu z I LO w Świeciu, odbierająca  nagrodę od Andrzeja Pieczywoka, dziekana  Wydziału Zarządzania w Wyższej Szkole  Menedżerskiej
Na zdjęciu Monika Błachowicz, opiekun zespołu z I LO w Świeciu, odbierająca nagrodę od Andrzeja Pieczywoka, dziekana Wydziału Zarządzania w Wyższej Szkole Menedżerskiej Fot. Andrzej Bartniak
Co trzeba zrobić, żeby wypromować dobry produkt, którego do tej pory klienci nie zauważali na pułkach? Znalezienie trafnej odpowiedzi na to pytanie było sednem konkursu wiedzy o marketingu, którego organizatorem była Wyższa Szkoła Menedżerska w Świeciu.

Uczestnikom konkursu, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjlanych, postawiono bardzo konkretne zadanie. Podobne do tych, przed jakim często stają prawdziwi mena-dżerowie. Musieli zastanowić się, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż produktów fikcyjnej firmy kosmetycznej? Pierwszym krokiem była analiza rynku. Potem przyszła pora na: hasła reklamowe, opracowanie projektów nowych opakowań, zaplanowanie kampanii reklamowej itp.

Grudziądz górą

Pracownicy naukowi WSM w Świeciu najwyżej ocenili pomysły i wiedzę uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gru-dziądzu.

Powody do zadowolenia, podczas wtorkowej uroczystości wręczenia nagród, mogła mieć też młodzież z Zespołu Szkół Gastronomiczno-Odzieżowych, również z Grudziądza, której przypadła druga lokata.

Świecie trzecie i czwarte

Spośród szkół z naszego powiatu najwyżej, bo na trzecim miejscu, sklasyfikowano projekt zespołu z I LO w Świeciu, który tworzyli: Agnieszka Pilarska, Natalia Frankiewicz i Aneta Kaliszew-ska. Głosem doradczym służył opiekun drużyny Monika Błachowicz.

Czwarte miejsce przypadło Zespołowi Szkół Ponadgimnazjalnych, reprezentowanemu przez: Sylwię Chróścińską, Annę Dąbrowską, Annę Maselewską.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska