https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Już nie Telekomunikacja a Orange. Co to oznacza dla klientów?

(maw), Fot. Orange
Nie ma Telekomunikacji, jest Orange
Nie ma Telekomunikacji, jest Orange
Od teraz wszystkie produkty, sprzedawane dotychczas pod marką Telekomunikacji, są oferowane klientom z logo Orange.

Czytaj też: Telekomunikacja. Numer powędruje za nami za darmo

Czy zatem klienci Telekomunikacji Polskiej muszą podpisać nową umowę z Orange?

Umowa z TP jest podpisana, jest więc i z Orange

- Nie ma takiej potrzeby. Umowa już podpisana obowiązuje do momentu jej wygaśnięcia lub podpisania stosownego aneksu związanego z jej przedłużeniem na warunkach promocyjnych - mówi Maria Piechocka, _szefowa biura prasowego Grupy TP w Poznaniu.
_Tak więc dostawcą usług stacjonarnych jest w dalszym ciągu TP, nie zmieniają się jej dane teleadresowe, na które wysyłamy korespondencję. - Telekomunikacja Polska w dalszym ciągu istnieje, nie likwidujemy naszych usług, a wszystkie usługi, z których korzystają klienci będą świadczone na dotychczasowych warunkach. Od teraz rachunki za telefon stacjonarny czy neostradę będą opatrzone logo Orange - zaznacza Maria Piechocka.

Salony TP będą pomarańczowe

Teraz salony sprzedaży TP będą wyglądały tak samo, jak salony Orange na całym świecie i będą opatrzone znakiem Orange. W każdym salonie Orange klienci będą mogli załatwić wszystkie sprawy dotyczące telefonu stacjonarnego i moblinego oraz internetu. - Jedynym ograniczeniem są kwestie formalno prawne. Ze względu na wewnętrzne regulacje, nie będziemy w stanie załatwić wszystkich spraw "od ręki". Natomiast przyjmiemy sprawę, więc nie będziemy przekierowywać klienta pomiędzy punktami sprzedaży - podsumowuje Maria Piechocka.

Czytaj na Pomorska.pl: W regionie znikną "białe plamy" w dostępie do sieci

Do dyspozycji  klientów będzie infolinia 801 505 505 oraz dotychczasowa infolinia 19393.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

J
Jolanta Wardach
teraz to samo cwaniactwo, wymigiwanie się, nękanie reklamami !Infoliniami pozbywacie się problemów cwaniacy !, a tam i tak nie odbieracie tylko wciąż powtórki do wykonania.Mam was chamy dość !
.krystyna
Prosimy aby naprawiono studzienkę tetetechniczną w chodniku przy ul Barbary /naprzeciw nr.14/ w Krakowie.W/w studzienka stanowi od paru lat zagrożenie dla przechodniów z uwagi na to ,że jest zamontowana powyżej poziomu chodnika.Nienaturalna góra z zaprawy  cementowej permanentnie się wykrusza tworząc dziury .Straszna fuszerka .Kto za to wreszcie odpowie i coś z tym zrobi? Wstyd aby firma generująca duże zyski  nie mogła zrobić tego zgodnie ze sztuką.
O
OBYWATEL
sram na tą firme i na neta z niej są do d*** nic od siebie nie dają a myślą jak cie wydymać i sami sobie umowe przedłuzają wiec jeśli chcesz iśc po rozum do głowy i zmienić neta to pilnuj daty na umowie bo cie wyciulają
S
Simba
może i zwykłe dziadostwo, ale wyszło naprawdę z niezłą ofertą. Gdyby nie moje uprzedzenia to pewnie próbowałbym wspiąć w kręawicach.. To byłobh ciś. Zobaczcie jakie oni pisza komentarze - niepojęte gowork.pl/opinie_czytaj,2117
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska