Czytaj też: Telekomunikacja. Numer powędruje za nami za darmo
Czy zatem klienci Telekomunikacji Polskiej muszą podpisać nową umowę z Orange?
Umowa z TP jest podpisana, jest więc i z Orange
- Nie ma takiej potrzeby. Umowa już podpisana obowiązuje do momentu jej wygaśnięcia lub podpisania stosownego aneksu związanego z jej przedłużeniem na warunkach promocyjnych - mówi Maria Piechocka, _szefowa biura prasowego Grupy TP w Poznaniu.
_Tak więc dostawcą usług stacjonarnych jest w dalszym ciągu TP, nie zmieniają się jej dane teleadresowe, na które wysyłamy korespondencję. - Telekomunikacja Polska w dalszym ciągu istnieje, nie likwidujemy naszych usług, a wszystkie usługi, z których korzystają klienci będą świadczone na dotychczasowych warunkach. Od teraz rachunki za telefon stacjonarny czy neostradę będą opatrzone logo Orange - zaznacza Maria Piechocka.
Salony TP będą pomarańczowe
Teraz salony sprzedaży TP będą wyglądały tak samo, jak salony Orange na całym świecie i będą opatrzone znakiem Orange. W każdym salonie Orange klienci będą mogli załatwić wszystkie sprawy dotyczące telefonu stacjonarnego i moblinego oraz internetu. - Jedynym ograniczeniem są kwestie formalno prawne. Ze względu na wewnętrzne regulacje, nie będziemy w stanie załatwić wszystkich spraw "od ręki". Natomiast przyjmiemy sprawę, więc nie będziemy przekierowywać klienta pomiędzy punktami sprzedaży - podsumowuje Maria Piechocka.
Czytaj na Pomorska.pl: W regionie znikną "białe plamy" w dostępie do sieci
Do dyspozycji klientów będzie infolinia 801 505 505 oraz dotychczasowa infolinia 19393.
