Jak informuje Credit Agricole przerwa technologiczna jest konieczna ze względu na łączenie kilku dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych w jeden system. W związku z pracami technologicznymi, od godz. 18 w piątek 16 czerwca do godz. 10 w poniedziałek 19 czerwca wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług tego banku.
W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR, płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym. W piątek, 16 czerwca, od godz. 17 nie będzie można także wpłacić pieniędzy na
rachunek poprzez wpłatomat.
Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.
Ponadto, w piątek 16 czerwca niektóre placówki banku będą otwarte krócej. W poniedziałek, 19 czerwca, placówki bankowe zostaną otwarte od godz. 10 (placówki, które otwierają się o 10:30 czy 11:00 zostaną otwarte o zwykłej porze).
Credit Agricole nie przewiduje utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.
