Kłopoty w pakiecie

Małgorzata Wąsacz
collage Radosław Fonferek
Nasz Czytelnik skusił się na multipakiet, czyli telefon, telewizję i internet w Telekomunikacji Polskiej. Po miesiącu internet i telewizja przestały działać.

Problemy z "tepsą"

Problemy z "tepsą"

Nie działa u Państwa internet? A może macie inne kłopoty z TP? Zgłoście je Marii Piechockiej, szefowej biura prasowego Telekomunikacji Polskiej w Poznaniu. Czekamy na telefony w czwartek, od 11 do 13, pod numerem bezpłatnej infolinii 0800-111-006 i emaile pod adresem: [email protected]

Choć wielokrotnie zgłaszał usterkę na infolinii TP, nie otrzymał żadnej pomocy. Po naszej interwencji, znów może korzystać z usługi.

Pan Grzegorz z Bydgoszczy umowę na multipakiet podpisał w październiku tego roku. Nie zdążył się długo nacieszyć nową usługą "tepsy", bo na początku listopada internet i telewizja przestały działać. - W sobotę, 3 listopada, zadzwoniłem po raz pierwszy pod numer infolinii 0800 102 102, gdzie można uzyskać pomoc techniczną. Zgłosiłem problem. Konsultant zanotował moje dane i obiecał, że ktoś z Telekomunikacji Polskiej skontaktuje się ze mną jeszcze tego danego dnia do godziny 22. Tak się nie stało. Po weekendzie każdego dnia dzwoniłem rano i wieczorem pod ten sam numer infolinii. Za każdym razem rozmawiałem z innym konsultantem, którego od początku musiałem wtajemniczać w moją sprawę. To skandal! - opowiada nasz Czytelnik.

Technicy przyjechali
Pan Grzegorz zadzwonił do "Pomorskiej". - Już nie mam siły walczyć z "tepsą". Skusiłem się na ich najnowszą usługę. Tak pięknie ją reklamowali. Dlaczego teraz, gdy pojawiły się kłopoty, nie potrafią ich usunąć. Dlaczego operator nie wysłał do mnie swoich służb technicznych, które mogłyby choć spróbować znaleźć usterkę.Pomóżcie! Muszę mieć w domu działający internet - prosił nasz Czytelnik.

Zadzwoniliśmy do Marii Piechockiej, szefowej biura prasowego Telekomunikacji Polskiej w Poznaniu. - Natychmiast wyślemy do pana Grzegorza służby techniczne, które ustalą przyczynę awarii. Mam nadzieję, że uda nam się szybko ją usunąć - usłyszeliśmy.

Taki jest multipakiet TP
Od września w naszym regionie mogą z niego korzystać mieszkańcy: Bydgoszczy, Białych Błot, Solca Kujawskiego, Niemcza i Osielska. Mają do wyboru 35 kanałów telewizyjnych w podstawowym pakiecie. Mogą dokupić wybrany pakiet z oferty Cyfra+DSL. Mogą też korzystać z wideo na życzenie, czyli oglądać wybrane przez siebie filmy. Obecnie jest ich ponad 700. Wybierając multipakiet tp klient dostanie dostęp do internetu o prędkości 512 kb/s lub 1 Mb/s oraz drugą, niezależną linię telefoniczną. Multipakiet tp jest dostępny od 29,90 zł miesięcznie plus abonament telefoniczny. Obecnie w ramach w promocji otrzymamy bezpłatny dostęp do kanałów HBO, HBO2 i HBO Comedy na 6 miesięcy.

Zawinił dekoder
Rzeczywiście jeszcze tego samego dnia do pana Grzegorza przyjechali technicy z TP. - Byli bardzo uprzejmi. Od razu wzięli się do pracy. Stwierdzili, że przyczyną moich kłopotów jest modem. Kazali mi go wymienić w punkcie "tepsy". Tak też zrobiłem - relacjonuje nasz Czytelnik.

Niestety, internet i telewizja wciąż nie działały. Pan Grzegorz ponownie do nas zadzwonił. Jeszcze raz zjawili się u niego technicy z TP. Tym razem stwierdzili, że trzeba wymienić dekoder. Pan Grzegorz w punkcie TP dostał nowe urządzenie. - Od ubiegłego czwartku wszystko działa. Dziękuję "Pomorskiej" za pomoc - słyszymy.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie