www.pomorska.pl/bydgoszcz
Więcej aktualnych informacji z Bydgoszczy znajdziesz również na podstronie www.pomorska.pl/bydgoszcz
https://www.youtube.com/watch?v==shGV3MPs7fU
Do ostatniej chwili montowali bowiem ostatnie lampy pod wiaduktem. To jedyny warunek, jaki postawiono wykonawcy robót podczas ostatnich kontroli. Prace trwały więc przy trzaskającym mrozie i ostatecznie węzeł otwarto dla ruchu dopiero około godz. 15.
Konstrukcja zastąpiła skrzyżowanie dróg krajowych nr 5 i 10, część obwodnicy Bydgoszczy. Do tego przebudowano jej ponad 10-kilometrowy odcinek - od Białych Błot do Stryszka. To jednak nie koniec robót. Do zakończenia inwestycji została jeszcze budowa dróg dojazdowych do trasy oraz połączenie nowej obwodnicy z węzłem w Stryszku. - Wykonawca ma na to czas do połowy maja - mówi Tomasz Okoński, rzecznik prasowy bydgoskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Zaraz jednak przypomina, że zarówno koniczynkę, jak i fragment obwodnicy, wybudowano z półrocznym wyprzedzeniem.