Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kup voucher na usługę w przyszłości i pomóż firmom z Bydgoszczy

(TIK)
Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer
Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer 123RF.com
Projekt voucherów "Okolica" jest inicjatywą Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. Cel? Pomoc lokalnym mikroprzedsiębiorcom z Bydgoszczy w przetrwaniu kryzysu gospodarczego spowodowanego epidemią koronawirusa COVID-19.

Voucher umożliwia zakup w przyszłości usługi od firmy usługowej publikującej swoją ofertę z cennikiem na portalu www.lokalnybiznes.byd.pl. Voucher ma nominał 50, 150 i 400 zł (kwoty brutto). Przy wykupie vouchera przyszły nabywca usługi wpłaca zaliczkę 20 proc. ceny brutto vouchera. Okaziciel vouchera za usługę kosztującą w standardowym cenniku np. 50 zł płaci 10 zł zaliczki od razu na konto firmy, a pozostałą kwotę dopłaca w chwili skorzystania z usługi.

Nominał nie oznacza, że nabywca musi zakupić usługę o dokładnie takiej wartości – to szacunkowa wartość, różnicę między zaliczką a faktyczną ceną usługi klient dopłaca przy skorzystaniu z usługi.

Klient zamawiający voucher na stronie www.lokalnybiznes.byd.pl wybiera z menu firmę usługową (w menu dane adresowe firmy i krótki opis oferty, odesłanie do strony lub do profilu na Facebooku) i określa nominał vouchera. Voucher ma różne nominały do wyboru (50, 150, 400). Klient podaje w zamówieniu numer telefonu (do ewentualnego kontaktu) i adres e-mail (do wysłania vouchera). Klient nie określa jaką usługę nabywa, tylko za jaką kwotę (usługę wybierze w zależności od swoich potrzeb w momencie realizacji vouchera).

Voucher jest na okaziciela, zawiera nazwę firmy, nominał i ma numer (składający się z 10-cyfrowego NIP-u firmy usługowej i numeru kolejnego vouchera w tej firmie). Voucher jest wysyłany na podany adres e-mail. Na voucherze jest adnotacja, jaką kwotę zaliczki nabywca vouchera ma wpłacić na jakie konto. W opisie operacji przelewu klient podaje ten właśnie numer. Na voucherze nie ma numeru telefonu ani e-maila klienta - voucher jest na okaziciela.

Firma usługowa dostaje e-mailem informację na koniec dnia, jakie vouchery zamówiono (numer kolejny vouchera, nominał vouchera, e-mail klienta, telefon klienta).

Wystawca vouchera monitoruje swoje konto i sprawdza czy są wpłaty zaliczek oznaczonych numerami. Jeżeli w ciągu 5 dni nie ma wpłaty, pracownik firmy usługowej wysyła SMS na podany nr telefonu z przypomnieniem o wpłacie.

Po ustaniu epidemii klienci umawiają się na korzystanie z usług świadczonych przez firmy usługowe.

Firma usługowa ma listę wykupionych voucherów, z której wykreśla te zrealizowane i wpisuje datę wykreślenia. Jeżeli voucher o danym numerze nie został opłacony albo został już zrealizowany, firma odmawia realizacji (tj. nie uznaje wniesionej zaliczki, ale usługę może wykonać - to zależy od decyzji firmy usługowej).

Więcej informacji na temat akcji na stronie www.lokalnybiznes.byd.pl.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska